Woooottt !! c'est dans une semainnneeeeuuhhhhh !!! Punaise, semaine entiere à Gêne en Italie (boulot) + Samedi soir Utrecht.... WOUUSSAAHHHHHH !!! Truc de folay ! J-8 !
___________________
"I don't have anything funny to say."
Pwned -->[COLOR=Yellow]Gameboy
Registered: Feb 2003
Location: Rotterdam, The Netherlands
Update!:
quote:
This Saturday Intuition will host Intuition Invites at Club Poema, with some of the finest names in the trance scene. The majority of the tickets have already been sold and so wednesday at 20:00 (CET) the presale will STOP. After that we will announce the number of last minute tickets that will be available at the door, probably between 150-200. If you intend to get a hold of one of these on the night itself we reccommend you get there before midnight! Looks like this one will be a full house, get ready for the trance club event of the year! It's certainly a unique opportunity to see such a diverse lineup in an intimate venue like Club Poema, this is your chance to share a brilliant trance event with only 599 other crazy clubbers!
As of yesterday the online ticketing system on the Intuition website is also compatible with Credit Cards, this means that everyone worldwide can now easily purchase their ticket instantly! Just fill in your info, confirm the transaction and the link to your E-Ticket will be instantly mailed to the email address you provided! To get your tickets, simply click HERE!
___________________
Tuig van de eerste klasse!
Oct-01-2006 12:43
anne348
.
Registered: Sep 2005
Location: Lyon
Pas mal
Bon Stan c'est confirmé? tu ne viens pas? Comment ça se passe??
Faudrait savoir pour le ticket, ça pourrait intéresser quelqu'un d'autre, ce serait dommage de le perdre... Greggy il reste une place dans ta voiture si stan ne vient pas?
___________________
.
Oct-01-2006 12:49
Gameboy
In Gwada We Trust
Registered: Apr 2005
Location: de Surf
quote:
Originally posted by Gonzo
Update!:
This will be an awesome night for sure !! Would be great to meet you guys back there so we could have a drink together and celebrate !!! Since you kindly posted every single time there was an event in our forum, could be fun to meet in real life !! Cheers and see you there !! (Hope to have the opportunity, should we ask for you at the door or something like that ?) Cya
___________________
"I don't have anything funny to say."
Pwned -->[COLOR=Yellow]Gameboy
Oct-01-2006 13:12
Insigma
poste utile.
Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...
quote:
Originally posted by anne348
Bon Stan c'est confirmé? tu ne viens pas? Comment ça se passe??
Registered: Feb 2003
Location: Rotterdam, The Netherlands
quote:
Originally posted by Gameboy
This will be an awesome night for sure !! Would be great to meet you guys back there so we could have a drink together and celebrate !!! Since you kindly posted every single time there was an event in our forum, could be fun to meet in real life !! Cheers and see you there !! (Hope to have the opportunity, should we ask for you at the door or something like that ?) Cya
Yeah, It would be cool to drink a Dutch beer together . Big respect for the French TranceAddicts to travel all the way, just to party with us
You can meet me inside or at the door. Depends on how late you are at the Club Poema . This is my Picture down here: if you see me, don't hecitate for a talk
Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...
quote:
Originally posted by Kartman
J'avais zappé l'idée d'y aller j'ai un truc de prévu le dimanche et vu que j'etais seul au départ ca me tentait pas trop.
Pas la motiv de faire la route .
Mais pour rejoindre Greggy essaie de voir avec lui car d'après ce que j'ai compris il a a son bord quelqu'un qui rentre de Londres je pense en train jusque chaumont puis voiture jusque Metz. A la rigueur essaie de voir avec eux. Si besoin je peux t'héberger pour la nuit.
merde j'avais pas vu ce post. Je suis le premier à gueuler qd je propose mes services à qqn et qu'il me répond pas donc...
Grand merci en tout cas pour la proposition normalement (lol) il devrait plus y avoir de pb...normalementnormalement
Registered: Oct 2001
Location: Dans une rivière, telle une loutre
yep, c'est tjs bon pour moi
___________________
NikklassTeam trip blog
basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !
Oct-01-2006 21:30
Kartman
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2005
Location: Chaumont (52), France
quote:
Originally posted by stanymi
merde j'avais pas vu ce post. Je suis le premier à gueuler qd je propose mes services à qqn et qu'il me répond pas donc...
Grand merci en tout cas pour la proposition normalement (lol) il devrait plus y avoir de pb...normalementnormalement
No prob
Le dernnier post de la page est toujours moins "lisible"