Originally posted by Eagle`
het heeft het over topanga, gok ik
mss best ff een aantal pagina's terug beginnen lezen
quote:
like to add:
"Parker Lewis Can't Lose" op brt, zware topserie in der tijd imo !! zegt sommigen misschien weinig ma de acteur was Corin Nemec aka Jonas Quinn uit Stargate SG-1
en ook zon goeie animatieserie indertijd naast DBZ, chevaliers du zodiaque enzo was "La Cité D'or" imo, misschein dat volgende, pic bij sommigen een lampje doet branden
naar die twee series heb ik ook nog gekeken, die "Parker Lewis Can't Lose" was idd heel goed. Zou het trouwens ook nie kunnen dat ze "La Cité D'or" ooit op de brt hebben uitgezonden, of mss op ne Nederlandse zender? Ik herinner mij er toch vaag iets van dat ik dat toch ooit in't nederlands heb gezien
Aug-31-2006 12:10
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
Location: Antwerpen
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
mss best ff een aantal pagina's terug beginnen lezen
hah, inderdaad
Sledge Hammer wask al vergeten! zalige serie daarnaast hadde natuurlijk ook Magnum
Aug-31-2006 12:13
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
Location: Brussels
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
naar die twee series heb ik ook nog gekeken, die "Parker Lewis Can't Lose" was idd heel goed. Zou het trouwens ook nie kunnen dat ze "La Cité D'or" ooit op de brt hebben uitgezonden, of mss op ne Nederlandse zender? Ik herinner mij er toch vaag iets van dat ik dat toch ooit in't nederlands heb gezien
Originally posted by Eagle`
edit: ik volg nemi zenne met da tetten verhaal
Ik heb gewoon het woordje "loezen" vertaald
Aug-31-2006 12:47
christina
**********
Registered: Jan 2006
Location:
en config had een crush op de witte power ranger
Aug-31-2006 13:17
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
quote:
Originally posted by Vishnu
Wa ook indruk heeft gemaakt op mij, is die film Jan Zonder Vrees, die de BRT in stukjes had geknipt en als een serie had uitgezonden. kGeloof dat dat ook ergens op die site nog staat.
Ja
En er was ergens een episode met een monster-man in het moeras ofzo ... Allemaal nogal vaagjes
Btw, niemand die Prins Valiant bekeek ? Da was nochtans wel spannend
Aug-31-2006 14:38
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Ternat
Merlina, en derna postbus X
Pol tack was trouwens vroeger mijn buurman. Toen we zijn planten eens water gaan geven zijn, heb ik persoonlijk de authentieke parafix vastgehad
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Aug-31-2006 15:10
Config
Elaba!
Registered: May 2006
Location: Bruges
quote:
Originally posted by Eagle`
hij heeft het over topanga, gok ik
indeed.. TOPANGA!!
___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision