quote:Originally posted by ScuL japp parabol varför inte flytta hit till sverige snart istället?
[offtopic] ska- men måste fortfarande göra färdig min utbildning.. grr . tar längre än förväntat
___________________ GHF Community - for all your EDM needs!
å appropå det så såg jag nyss Just Be på MTV .. Jävligt fin video..
Den har inget att sätta emot Prydz Call On Me video. God Damn.
___________________ A Festivus For the Rest of Us
håller med.. kan ju bara tanka lite porr om det e det man e ute efter..
call on me videon, är det den med 80-tals brudar? den var inget vidare... hatar 70,80-tals mode...
___________________ insignificant cor member alliance
Jag har en förkärlek till gympatrikåer från 80-talet.
va!? är det tjejer med i den videon?! Jag som har kollat på killen i den hela tiden... shit asså! Jag har förövrigt gjort en liten mix på Call on me nu .. hehe .. men den stannar här :P
quote:Originally posted by jofawe Jag har förövrigt gjort en liten mix på Call on me nu .. hehe .. men den stannar här :P Ge mig mix, vad sägs som att uppa den på äfftääpään?
quote:Originally posted by hustler Ge mig mix, vad sägs som att uppa den på äfftääpään? icke.. den stannar här haha.. faktist.. jag vill helst inte ge ifrån mig mina verk..
quote:Originally posted by jofawe icke.. den stannar här haha.. faktist.. jag vill helst inte ge ifrån mig mina verk.. Du kommer ju iaf aldrig få släppa dom dela med dej nu!!! varför vill du inte dela med dej av dina verk?
___________________ One Nation TrancE Nation
quote:Originally posted by GyLLe dela med dej nu!!! varför vill du inte dela med dej av dina verk? han vill att folk ska upptäcka hans verk när han är död, för att på så sätt få en mer mystisk / klassisk känsla över det hela. Så det är egentligen en marknadsföringskupp alltihop.