|
| quote: | Originally posted by anuga
Hehehe, hem kommen, i ca : 45 minuter, sen back to work 8 h
Bussresan var helt ok, på hoppsplatsen kunde varit bättre planerad, men vi var två som stog o kände på vädert i 3 h innan bussen kom.
Väl nere i Utrecht tog vi tågsightseeing-tour på närmare 3h, 2x lurade av Nederländernas eXtremt hjälpsamma invånare.
TE då
Tyckte det var bra arragerat med ingång / utgång, boxar o mat / drick osv. Inga knarkhudar, vilket det känns som dem borde ha om de inte vill ha in skiten, men då hade väl de tappat näsan.
Playlisten blev :
* Menno de Jong, bra uppvärmning inför hela natten
* Sander van Doorn, Skit i vad som sägs, grymt var det! Om någon vet vad Blip!Blop! låten heter han spelade som nr. 3, please share! Sen lirade han en ny remix av Junkie XL - Beauty Never Fades.
* Markus Schulz Lugn o fin, såg inte så mycket.
* Serge Devant, Hallå! var kom denna röjaren från?! Han spelade dessutom en grym version av "First Noël" av Sarah McLachlan som I needar!
* Joop & Leon Bolier (Live) Var nog det fettaste jag upplevde under hela TE!
* Rank 1 Grymt, klassiker o lite hårda tunes.
* Cosmic Gate, sköte sig men tog tid på sig innan de fick igång hela lokalen. De lirade en ny remix av "Sound of Goodbye", anyone?!
* Marcel Woods, eftersom jag lär missa MBar Kryssningen, passade jag på att se Marcel o det gick vilt till för eran skull, hoppas jag han är lika energisk på kryssningen.
* Kandy Katana, lite av ett vildcard, men va fan! iInte blev jag besviken! tog lite innan han kom igång med, men shit va jag pressade ut det sista ur mina knän som gav upp tre timmar tidigare
Tack TC för förfest m.m.
Tack Tim o Fredrik för trevligt sällskap!
See ya all soon, somewhere, sometime... |
anuga jag råkade höra den där låten
Marc Marberg with Kyau & Albert "Megashira"] Men de hade nog lagt på first noel vokalerna på själva typ en bootleg på denna. =) grymt bra var det iaf =) hahaha
|