Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > ID&T presents Trance Energy 2007
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Pisch
tranceaddict



Registered: Sep 2006
Location: Stockholm, Oak Island

Första TE för mig och fan va Phat de va! Mycket nice att flyga ner, har bussat till Italien en gång, så tänker ju aldrig åka TCbussen ner!

Kom ner till Amsterdam runt 11-12 på lördagen och gled runt! Sen kom vi till slut till Hotellet och Utrecht efter lite strul!

Började sänka våra 70 cl Smirnoff Ice och bacardi Brezzers, sen begav vi oss till förfesten som TC.com hade ordnat, sen tillbaka till hotellet sen knallade vi till Hallen! Rätt grymt och se plåten på arenan skaka av bassen när vi gick till ingången! Började att gå in på Hardstage och se någon DJ, sen blev det Menno de Jong, riktigt bra melodiskt från han!

Sen sprang man bara runt och dansade på de olika golven! De fetaste va nog när Joop och Leon Bolier körde! Annars så såg jag hela Markus Schulz set, riktigt bra, va halvsliten innan, men fick verkligen ny energi när man stog längst fram och öste!

Bas & Ram stank! Scot Project va helt OK den stunden man kollade på han!
Paul Oakenfold orkade jag inte se efter hans gäspinledning! Såg också en del från Sander van Doorn, kommer inte ihåg så mycket från hans set!
Cosmic Gate såg man i typ 20 min, innan jag dog i ben och fötter, tror vätskebrist va orsaken också, för då stack jag till hotellet och väntade in Vizay, Henke och de andra!

Väldigt många DJ:s man missade, som man sagt att man skulle se innan!

Old Post Mar-10-2007 19:34  Sweden
Click Here to See the Profile for Pisch Click here to Send Pisch a Private Message Add Pisch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snowave
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2002
Location: Stockholm

quote:
Originally posted by anuga
Är en release numera


tja om du vill ha bilder etc så pm:a mig om det =) tjao

Old Post Mar-11-2007 00:15  Sweden
Click Here to See the Profile for Snowave Click here to Send Snowave a Private Message Add Snowave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired



Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind

http://www.trance-energy.nl/te2007/after/

afterfilm från ID&T själva


___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.

batteries not included.

- dave

Old Post Mar-11-2007 00:50  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snowave
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2002
Location: Stockholm

quote:
Originally posted by Vizay
http://www.trance-energy.nl/te2007/after/

afterfilm från ID&T själva


Oh yes! Tack for tipset vizay. redan flashbacks på detta =)

Old Post Mar-11-2007 22:22  Sweden
Click Here to See the Profile for Snowave Click here to Send Snowave a Private Message Add Snowave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
[SWE]Helios
Senior tranceaddict



Registered: Mar 2006
Location: Gothenburg, Sweden

quote:
Originally posted by Vizay
http://www.trance-energy.nl/te2007/after/

afterfilm från ID&T själva

O___O

*gåshud*

Old Post Mar-12-2007 17:03  Sweden
Click Here to See the Profile for [SWE]Helios Click here to Send [SWE]Helios a Private Message Add [SWE]Helios to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snowave
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2002
Location: Stockholm

quote:
Originally posted by anuga
Hehehe, hem kommen, i ca : 45 minuter, sen back to work 8 h

Bussresan var helt ok, på hoppsplatsen kunde varit bättre planerad, men vi var två som stog o kände på vädert i 3 h innan bussen kom.

Väl nere i Utrecht tog vi tågsightseeing-tour på närmare 3h, 2x lurade av Nederländernas eXtremt hjälpsamma invånare.

TE då
Tyckte det var bra arragerat med ingång / utgång, boxar o mat / drick osv. Inga knarkhudar, vilket det känns som dem borde ha om de inte vill ha in skiten, men då hade väl de tappat näsan.
Playlisten blev :
* Menno de Jong, bra uppvärmning inför hela natten
* Sander van Doorn, Skit i vad som sägs, grymt var det! Om någon vet vad Blip!Blop! låten heter han spelade som nr. 3, please share! Sen lirade han en ny remix av Junkie XL - Beauty Never Fades.
* Markus Schulz Lugn o fin, såg inte så mycket.
* Serge Devant, Hallå! var kom denna röjaren från?! Han spelade dessutom en grym version av "First Noël" av Sarah McLachlan som I needar!
* Joop & Leon Bolier (Live) Var nog det fettaste jag upplevde under hela TE!
* Rank 1 Grymt, klassiker o lite hårda tunes.
* Cosmic Gate, sköte sig men tog tid på sig innan de fick igång hela lokalen. De lirade en ny remix av "Sound of Goodbye", anyone?!
* Marcel Woods, eftersom jag lär missa MBar Kryssningen, passade jag på att se Marcel o det gick vilt till för eran skull, hoppas jag han är lika energisk på kryssningen.
* Kandy Katana, lite av ett vildcard, men va fan! iInte blev jag besviken! tog lite innan han kom igång med, men shit va jag pressade ut det sista ur mina knän som gav upp tre timmar tidigare

Tack TC för förfest m.m.
Tack Tim o Fredrik för trevligt sällskap!

See ya all soon, somewhere, sometime...



anuga jag råkade höra den där låten

Marc Marberg with Kyau & Albert "Megashira"] Men de hade nog lagt på first noel vokalerna på själva typ en bootleg på denna. =) grymt bra var det iaf =) hahaha

Old Post Apr-17-2007 17:22  Sweden
Click Here to See the Profile for Snowave Click here to Send Snowave a Private Message Add Snowave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > ID&T presents Trance Energy 2007
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackreally good trance oldie SHOULDN´T BE THAT DIFFICULT [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFerry Corsten - Right of Way [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:10.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!