Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > return of the gamezzzzz
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by rafon3
Quelqu'un a t-il vu la pub pour la PS3 juste après le 20h sur TF1 ???

Ce truc de fou!!! Trop trop longue!!

ouai c'est clair, et jusqu'au dernier moment je me demandais bien c'etait une pub pour quoi

Old Post Mar-22-2007 20:35  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gomez92
Mer il ET FOU

Registered: Mar 2006

Trop l'arnaque a paname j'y suis aller pour rien les salo lol
les mecs il font la promo de la soirée sur game one et hop si tu n'as pas de carte bleu tu rentre pas Tafiolleeeeeeeeeeeeeeeeee

Old Post Mar-22-2007 21:44  France
Click Here to See the Profile for gomez92 Click here to Send gomez92 a Private Message Visit gomez92's homepage! Add gomez92 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by d&b
ouai c'est clair, et jusqu'au dernier moment je me demandais bien c'etait une pub pour quoi

Pareil, idem, +1, mitou, le même, moi aussi, etc....

Parce que c'est clair que çà n'a strictement rien à voir!!!

Old Post Mar-22-2007 23:08  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by gomez92
Trop l'arnaque a paname j'y suis aller pour rien les salo lol
les mecs il font la promo de la soirée sur game one et hop si tu n'as pas de carte bleu tu rentre pas Tafiolleeeeeeeeeeeeeeeeee

quoi...?
le truc sur le bâteau, en face de la Tour Eiffel ?

EDIT:

Le lancement raté de la PS3... !!!

Last edited by maxxyme on Mar-23-2007 at 10:32

Old Post Mar-23-2007 08:02  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gomez92
Mer il ET FOU

Registered: Mar 2006

quote:
Originally posted by maxxyme
quoi...?
le truc sur le bâteau, en face de la Tour Eiffel ?

EDIT:

Le lancement raté de la PS3... !!!

Ouaip c'etais ca ...
vraiment dégouter de cette soirée moi qui voulais rater le dernier rer
sinon pas mal la video il y avais pas mal de monde quand même

Old Post Mar-23-2007 10:58  France
Click Here to See the Profile for gomez92 Click here to Send gomez92 a Private Message Visit gomez92's homepage! Add gomez92 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by low-R
Oyez Oyez fan de sim city et autres bubble bobble, je viens de trouver LE site qu'il nous faut :

http://www.abandonware-utopia.com/

Téléchargement complétement légal de vos anciens jeux favoris car les licences ont été abandonné.

si quelqu'un arrive à me faire tourner le gauntlet 2 sous ubuntu, je l'aime

edit : je viens de voir un reportage sur la sortie de la ps3 en suisse sur la tsr, y'avait qu'un seul magasin qui a ouvert à minuit hier soir, y'avait pas graillot et les 200 consoles ne sont pas parties
ils vont ptètre regretter leur prix un peu prohibitif les sony...

Old Post Mar-23-2007 11:59  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eddy
DouDou Addict

Registered: Feb 2005

quote:
Originally posted by d&b
si quelqu'un arrive à me faire tourner le gauntlet 2 sous ubuntu, je l'aime

Ya un package Dosbox pour ubuntu http://doc.ubuntu-fr.org/dosbox, donc normalement ça devrait pas être compliqué

Edit : Ca fonctionne suffit juste de trouver les touches pour jouer ^^

Edit2 : J'ai un petit souci, j'arrive pas à décompresser l'archive de gta (qu'on peut télécharger ici : http://www.abandonware-utopia.com/index.php?page=down&url=Gta&id=36) sous ubuntu alors si un windowsien pouvait le décompresser re le compresser (en tar si possible) et l'upload sous megaupload ou autre. Merci

Last edited by Eddy on Mar-23-2007 at 13:00

Old Post Mar-23-2007 12:24  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

j.v.fr était sur place hier soir : http://www.jeuxvideo.fr/lancement-p...actu-71495.html

mdr !!!

Old Post Mar-23-2007 13:06  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lolo
I play Trance no Dance

Registered: Dec 2002

360 powa et de loin!! La ps 3 va se viander en beauté et ce sera bien fait!!

C'est sûr elle est belle la console, mais ça sert à quoi de raquer le prix fort si on peut avoir aussi bien X2 pour le même prix? (je pense 360 et wii là).

Mes 15 ptits m'ont manqué pendant le voyage... enfin environ 12 heures le temps de se déconnecter!!

L.

Old Post Mar-24-2007 08:36  Belgium
Click Here to See the Profile for Lolo Click here to Send Lolo a Private Message Visit Lolo's homepage! Add Lolo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

C'est quoi ce truc ?
J'y ai bcp joué sur mon amstrad (?) mais impossible de me souvenir du nom du jeu...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Mar-29-2007 06:58  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lolo
I play Trance no Dance

Registered: Dec 2002

International Karate

tiens en fouinant un peu sur myspace je suis tombé là-dessus:

FUN

L.

Old Post Mar-29-2007 07:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Lolo Click here to Send Lolo a Private Message Visit Lolo's homepage! Add Lolo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Lolo
International Karate

Etonnant. Ca ne me dit rien de rien du tout.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Mar-29-2007 08:45  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > return of the gamezzzzz
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackProg Track [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBlank & Jones - "Djs, Fans & Freaks" (Marco V Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:38.

Forum Rules: