Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Toutes les prochaines soirées en France et en Europe
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Paphos
Junior tranceaddict

Registered: Mar 2007

quote:
Originally posted by maxxyme
Quand même!!!
(le lendemain d'Above & Beyond... )

Pour la soirée au "Point Zéro", ça serait pas en rapport avec un certain DJ Fucking Jouse (à croire qu'il a dérapé de House à Jouse... )
cf. http://fucking.jouse.free.fr/index.php?page=playlist

Precision ce n'est pas la Soirée avec DJ Jouse...

Old Post Mar-08-2007 16:19 
Click Here to See the Profile for Paphos Click here to Send Paphos a Private Message Visit Paphos's homepage! Add Paphos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eddy
DouDou Addict

Registered: Feb 2005

PM envoyé! DTC

Faut que j'arrête avec les blagues pourries

Old Post Mar-08-2007 16:34  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
vic7orius
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

wow je viens de voir pour 16bit lolitas

il ne manque plus qu'il y ait du bon a coté au mix aussi comme ils ont l'habitude de faire

en tout cas ca sent bon tout ca

Old Post Mar-08-2007 18:20  Spain
Click Here to See the Profile for vic7orius Click here to Send vic7orius a Private Message Add vic7orius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
astateofitaly
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2004

maxxyme something is changed for party trance gate in milan!
the club is humus club in biassono (milan) and the website is trancegate.it

Old Post Mar-09-2007 12:15  Italy
Click Here to See the Profile for astateofitaly Click here to Send astateofitaly a Private Message Visit astateofitaly's homepage! Add astateofitaly to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by astateofitaly
maxxyme something is changed for party trance gate in milan!
the club is humus club in biassono (milan) and the website is trancegate.it

Ok, I'll change it.

Old Post Mar-09-2007 13:27  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
astateofitaly
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2004

Old Post Mar-09-2007 15:41  Italy
Click Here to See the Profile for astateofitaly Click here to Send astateofitaly a Private Message Visit astateofitaly's homepage! Add astateofitaly to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
Visiblement des noms pour la Tomorrowland 2007 sont tombés mais il faut s'inscrire sur id&t.be

Old Post Mar-10-2007 11:24  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eddy
DouDou Addict

Registered: Feb 2005

Nuits Sonores Tour 2007
30/03/2007 - 22:00

Pour 2007, le Nuits Sonores Tour présente une version exigeante et qualitative du concept même de tournée, pas de dizaines de dates successives mais quelques rendez-vous de qualité fixés avec des partenaires sélectionnés qui seront à même de présenter au mieux dans leur régions respectives l’évènement phare des musiques électroniques en France.
De l’incontournable Rex Club parisien, référence nationale absolue depuis de nombreuses années en termes de culture électro, au somptueux Lieu Unique nantais, l’une des plus belles salles de France construite sur le site des anciennes usines du plus célèbre des petits beurre, une dizaine de dates à même de porter haut les couleurs de l’évènement rhône-alpin.

Programmation :
Luciano (Cadenza / Geneve - Suisse) DJ
Joakim (Tigersushi / Paris - France) DJ
Petter (Border Community / Stockholm - Suède) Live
Mirko Loko (Border Community / Lausanne - Suisse) DJ
Digitaline (Cadenza / Lausanne - Suisse) Live

Informations : http://www.nuits-sonores.com/nuitssonores/nstour.php
Reservation des places : http://www.lelieuunique.com/musique.../fiche_m16.html

Old Post Mar-10-2007 11:55  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

bon ben voilà, la Sensation White c'est Sold Out

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Mar-10-2007 12:22  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by BlackHole
Visiblement des noms pour la Tomorrowland 2007 sont tombés mais il faut s'inscrire sur id&t.be

fait chier, y a un bug sur mac, je peux pas m'enregistrer

EDIT: grâce à mon ami Atton, j'ai pu avoir l'info
Alors, abusé, en fait les noms ne seront dispos que mercredi prochain, y aura plus de 40 DJ et ce sera mieux que 2006!! lol

Last edited by anne348 on Mar-10-2007 at 17:33

Old Post Mar-10-2007 17:00 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by anne348
fait chier, y a un bug sur mac, je peux pas m'enregistrer

EDIT: grâce à mon ami Atton, j'ai pu avoir l'info
Alors, abusé, en fait les noms ne seront dispos que mercredi prochain, y aura plus de 40 DJ et ce sera mieux que 2006!! lol

Je ne suis responsable de rien!

Old Post Mar-10-2007 18:22  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

07-04-2007 16 Bit Lolitas @ Redlight

31-03-2007 Desyn Masiello, Hybrid (dj), Audiofly, Mark Wilkinson (7hours dj), Kid Circus @ The Cross, London

Bien tenté par la derniere

Old Post Mar-10-2007 18:46  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Toutes les prochaines soirées en France et en Europe
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID track in - Paul van Dyk - Live @ Cream Amnesia Ibiza (21-08-2008) [2012] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSchwarze Puppen - "Tanz!" (Skysurfer Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:33.

Forum Rules: