Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ferry Corsten 1 maj
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by reveal
visst, möte kl 3 vid garderoben... hur ser ni ut?

Så här ser jag ut! :-)

Och du?

mvh. Martin E

Old Post May-01-2002 14:07  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

Jaha det sög väl kan jag tänka

Old Post May-02-2002 12:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Ravesquad
Jaha det sög väl kan jag tänka

där har du fel

riktigt fett, fint sätt att fira födelsedagen på som extra bonus så fick han signera min biljett också

träffade sipowitz, riktigt trevlig kille

Old Post May-02-2002 13:41 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

quote:

där har du fel

riktigt fett, fint sätt att fira födelsedagen på som extra bonus så fick han signera min biljett också

Me very very avis här.....Kan man få ett smakprov av vad han lira för något?

Old Post May-02-2002 14:33  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001

FY FAN VAD KUL JAG HADE!

Brorsan och jag hade det nåt enormt jävla askul, var fan det bästa jag gjort på länge!

Ferry var lite sen men han köre mer än två timmar. Körde en hel del gamla godingar, Tenschi, Gouryella, Out of the Blue...

Om man ska vara liiiite kritiskt tycker jag väl att i slutet av hans set mattades det av lite, första 1.5h var helt fucking wonderful.

Å så hann man med ett besök i Christiania...vilken upplevelse, de bara sålde, HELT ÖPPET!

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post May-02-2002 16:41  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

...avslutade med Exhale

var det någon som hann uppfatta vad som stod på skivan som han höll upp och visade publiken? jag kunde inte se, men det borde väl ha varit nåt speciellt, annars skulle han ju inte visat upp den

Old Post May-02-2002 16:58 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

Registered: Sep 2001

Gouryella - ligaya?

lät som om de var skitkul! nån som hade kamera?

Old Post May-02-2002 17:29  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

quote:

där har du fel

Tjenare!

Såja! Sov till 14 sen drog jag till jobbet och jobbat till nästan precis nu.... sitter och väntar på tåget tillbaka till Hässleholm så passar ju bra att skriva lite på tranceaddict så länge :-)

Jag säger samma sak! Och det förhöjer stämningen när man känner lite folk på ställena man åker till! Iofs märkte jag att danskarna började hälsa på mig nu också *smile*.

Haha faen va nära det var att vi hade åkt tillbaka till köpenhamn *skratta*... Intution måste det ha varit..

Och för alla er andra som missade denna kvällen, ajajajajaj, det här påminner nog om när vissa istället för att kolla på första månlandningen på tv, gick och spelade innebandy istället? *le* =)
(editerar att jag inte var med när månlandningen hände om ni fick för er det... det lätt så på meningen kom jag på nämligen ;-)

Kul att se så mycket svenskar där förresten, hälften av de på dansgolvet såg ju ut att vara svenskar när man kollade på hur många som hurrade när feltman frågade :-)

Old Post May-02-2002 18:07  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

hahaha, ja fan va illa det hade varit om vi tog tåget tillbaka

själv sov jag till halv 4, och jag lyckades även fixa min lab som jag hade idag, inte illa...

då räknar vi med stor uppslutning när Judge Jules kommer nästa månad?

Old Post May-02-2002 19:22 
x-dream
Kurai is my slave!

quote:

då räknar vi med stor uppslutning när Judge Jules kommer nästa månad?

Kommer Judge Jules igen?

Old Post May-02-2002 19:30  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by x-dream

Kommer Judge Jules igen?

JAJAMENSAN!

CK Feltman släppte det igår!

Var lite osäker på datumet... om det var juni eller juli men efter att kollat i kalender så kan jag nog vara säker!

5 Juni kommer Judge Jules til Gorgeous igen!!!!

Jules som förra gången på Gorgeous fullständigt dödade
all konkurrens =)

Old Post May-02-2002 20:08  Sweden
x-dream
Kurai is my slave!

Det var trevligt att höra....Det kanske man skulle åka på då da....Var ju ett tag sen man var där....

Old Post May-02-2002 20:15  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ferry Corsten 1 maj
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback-- 2005 Tune same as the chorus to TuPac - California Love [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDK 7 - The Difference (Martin Landsky Remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:49.

Forum Rules: