yummy, uw beschrijving voorspelt veel goeds! maar kga het vanavond op den duits zien, ik weet den uitslag nog niet.
ben iig vanaf het WK fan geworden van Ribéry
Aug-19-2007 12:12
Progrez
Antwerp's Finest
Registered: May 2004
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Bwah, Fenixstyle en Progrez posten af en toe toch ook eens verslagen van de wedstrijden van Genk en Antwerp? Stoort me niet echt eigenlijk.
Mijn gat. Ik kan me niet herinneren dat ik al een heel verslag over een onbeduidende match van antwerp heb geschreven. Ik zal hoogstens een uitslag of video posten.
De commentaar in het plat Amerikaans maakt het nog extra genietbaar
Amerikaans engels ownz all
woow die actie die voorafgaat op derde doelpunt
borstcontrole, bal effe dood leggen in de lucht en hem vervolgens voorbij tegenstander wippen, gevolgd door een magistrale versnelling
Originally posted by Progrez
Mijn gat. Ik kan me niet herinneren dat ik al een heel verslag over een onbeduidende match van antwerp heb geschreven. Ik zal hoogstens een uitslag of video posten.
Hmm, wist niet dat OL Charleroi ook op Mambourg speelde..
Aug-19-2007 14:02
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by FenixStyle
Hmm, wist niet dat OL Charleroi ook op Mambourg speelde..
ze werden verplicht omdat hun stadion te klein/niet in orde is/was.
Aug-19-2007 14:30
massiveK
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2006
tja en als gevolg waren prolemen tussen sporting en de stad.
Wat is dat platte muziek op de video? Hoofdpijn nu
Notre Objectif avec Tom et Silvermay c'est d'etre ds le top 10 d'ici la fin de l'année pour repésenté la Trance Française à l'International et on verra qui rigolera qd on aura des booking de pologne ou je ne sais ou (je précise, sans triche car les votes sont fait par des professionnels, pour des professionnels)
Aug-19-2007 16:56
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by massiveK
Wat is dat platte muziek op de video? Hoofdpijn nu
Promo - What The Fuck? dankuwel Niks plat aan
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Aug-19-2007 17:00
massiveK
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2006
tous les goûts sont dans la nature
Anyway, nog een sterke match van standard.. Mbokani die 2 keer scoort.. Waarom heeft anderlecht deze man gelaten weggaan?
Notre Objectif avec Tom et Silvermay c'est d'etre ds le top 10 d'ici la fin de l'année pour repésenté la Trance Française à l'International et on verra qui rigolera qd on aura des booking de pologne ou je ne sais ou (je précise, sans triche car les votes sont fait par des professionnels, pour des professionnels)
Aug-19-2007 18:23
Config
Elaba!
Registered: May 2006
quote:
Originally posted by massiveK
tous les goûts sont dans la nature
Anyway, nog een sterke match van standard.. Mbokani die 2 keer scoort.. Waarom heeft anderlecht deze man gelaten weggaan?
OMDAT ZE DOM EN NAIEF ZIJN!
Nee inderdaad. Die plaat is helemaal niet plat, goedkoop of kinderachtig. Ik ken trancenummers die tien keer platter zijn.
De iets hardere muziek van vandaag wordt door tranceluisteraars maar al te vaak als domme jump aanzien, en zoals ik in een vroeger topic reeds zei; er zit tussen die 'platte rommel' wél kwaliteit. Zo nu en dan is er zelfs een duister en industrieel klinkend plaatje dat te smaken valt. Deze van Promo is daar een goed voorbeeld van.
Om toch maar iets in de lijn van het topic te blijven; de match zelf was kut, de verplaatsing en randactiviteiten weer plezant.
vind die plaat van Promo toch ook nog meevallen precies
verder gaat Antwerp klacht indienen omtrend de match tegen Charleroi. Die zouden twee spelers zonder spelerslicentie hebben opgesteld. Zou dus kunnen dat het verlies in een 5-0 winst wordt omgezet
Aug-20-2007 07:14
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
w00t
hoewel ik twijfel of dat wat gaat worden, Antwerp is niet zo echt bevriend met den bond =>