Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tiësto - In Search of Sunrise 6 "Ibiza"
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
massiveK
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2006

bah on s'en fout de savoir qui l'a en premier toussa.. Y a suffisament de trucs a écouter d'ici la sortie

Insider keep cool tu vas finir par faire un accident vasculaire

Notre Objectif avec Tom et Silvermay c'est d'etre ds le top 10 d'ici la fin de l'année pour repésenté la Trance Française à l'International et on verra qui rigolera qd on aura des booking de pologne ou je ne sais ou (je précise, sans triche car les votes sont fait par des professionnels, pour des professionnels)

Old Post Aug-03-2007 07:56  Belgium
Click Here to See the Profile for massiveK Click here to Send massiveK a Private Message Add massiveK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SL-K
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2004

Alors elle est ou cette tracklist qu'on puisse nous aussi dire que c nul

www.eternal-music.fr

"A dj set is more than just playing hit after hit. Dance means being hypnotized and being drawn in by the music. Perhaps nowadays that takes more effort. In the sixties and seventies we didn't have mobile phones and there was much stress.
There was probably more room to be open for new music. I'd like to challenge the crowd nevertheless.
With Armin Only I'd like to show that people are open for new and good music."

Armin Van Buuren - Armin Only 12/11/2005

S-Kape every Wednesday on TotaalFM 10h - 11h CET : The Prog Sessions
S-Kape every 4th Friday on TotaalFM : 14h - 16h CET : Trance in France Show

Old Post Aug-03-2007 09:06  France
Click Here to See the Profile for SL-K Click here to Send SL-K a Private Message Visit SL-K's homepage! Add SL-K to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by Insigma
J'y serai moi aussi. C ca les vrais events aujourd'hui pour nous les vieux routards du clubbing.
Tiens faudrait que je leur propose de faire un routard 'clubbing' au guide du routard.

alors ça c'est une sacrée bonne idée

Old Post Aug-03-2007 10:57 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
J'y serai moi aussi. C ca les vrais events aujourd'hui pour nous les vieux crevards du clubbing.
Tiens faudrait que je leur propose de faire un routard 'clubbing' au guide du routard.

Old Post Aug-03-2007 11:07  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by anne348

Je pense que y'a moyen de leur faire accepter du moment que tu mets des bons hotel à côté (bah oui vieux = hotel), et puis des restos où tu manges des trucs que tu ne comprends pas un seul nom mais tu t'en fous les toilettes ils sont jolie (copyright Anne )

Je me lève et je confirme

Old Post Aug-03-2007 12:01  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Pis bon je veux bien etre le testeur de tous ces jolis lieux... tester les clubs, les resto à coté, les hotels, les salop... ah non pas ca.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-03-2007 12:13  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:

Marrant ça, depuis hier j'ai commencé à "ficher" un peu le WWW du clubbing trance...

Pqoi WWW au lieu de DTC? Pqe : Who, When, Were...

J'essaye de finir de le préparer d'ici ce soir, ca serait cool que chaucun parle de ses clubs, events préférés etc...

Old Post Aug-03-2007 12:46  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Just pour dire mets plutôt Where que were si jamais tu avais fait la faute aussi sur ton site.

Mais bon Stan avait un peu fait ça a l'époque sur son site et Anne en ce moment sur son myspace...
Enfin ça dépend quand tu fais ça si c'est des notes comparatives par rapports aux lumières, son toussa parce que sinon faire que des reviews...on a déjà tout TA pour ça

Je me lève et je confirme

Old Post Aug-03-2007 12:52  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by severnayaprods
Marrant ça, depuis hier j'ai commencé à "ficher" un peu le WWW du clubbing trance...

Pqoi WWW au lieu de DTC? Pqe : Who, When, Were...

J'essaye de finir de le préparer d'ici ce soir, ca serait cool que chaucun parle de ses clubs, events préférés etc...

cool ça! ah ben moi les hotels à côté des clubs, j'en ai testé pas mal (truc de vieux ouais grrr). Bref, ce sont des idées sympas tout ça (@pyro sur mon myspace, je mets mes reviews + photos pour mes amis comme ça ils me demandent plus par email et ça marche! )

Old Post Aug-03-2007 13:32 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by PyrofraG
Just pour dire mets plutôt Where que were si jamais tu avais fait la faute aussi sur ton site.

Mais bon Stan avait un peu fait ça a l'époque sur son site et Anne en ce moment sur son myspace...
Enfin ça dépend quand tu fais ça si c'est des notes comparatives par rapports aux lumières, son toussa parce que sinon faire que des reviews...on a déjà tout TA pour ça

J'ai pas de site paysan , jpense qu'il y a potentiellement plus de gens interessés ici que de gens que sur un hypothétique myspace (d'ailleurs celui des DTC Brothers est tjs en construction ^^ )

Et sinon, bien évidemment j'ai fait une faute de frappe, jsuis pas un kikoololers mon frere

Bref jvais essayer de torcher ca, on verra bien ce que ca donnera

Old Post Aug-03-2007 13:36  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005

quote:
Originally posted by anne348

+1

Old Post Aug-05-2007 07:03 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

La tracklist est tombé :

01. Es Vedra - La Hacienda
02. Glenn Morrison - Contact
03. Andy Duguid feat. Leah - Don't Belong
04. Solaris Heights - Vice (Sydenham Dub)
05. Global Experience - Madras
06. Leonid Rudenko - Summerfish (Scandall Sunset on Ibiza Mix)
07. Clear View feat. Jessica - Tell Me
08. The Veil Kings - Searching for Truth
09. Ohmna - The Sun'll Shine (Sunrise Mix)
10. Moonbeam - See the Difference Inside (Inside Mix)
11. Allure feat. Julie Thompson - Somewhere Inside of Me
12. Taxigirl - High Glow
13. Reeves feat. Alanah - Lonely
14. Imogen Heap - Hide And Seek (Tiesto's In Search of Sunrise Remix)

01. Steve Forte Rio - A New Dawn
02. Nic Chagall - What You Need (NC's in Love With Prog Mix)
03. Marc Marzenit - Trozitos De Navidad (Primavera Remix)
04. John Dahlback - Don't Speak
05. Deadmau5 - Arguru
06. First State feat. Anita Kelsey - Falling
07. Jonas Steur feat. Jennifer Rene - Fall to Pieces
08. JES - Imagination (Tiesto Remix)
09. Tom Cloud - Mercury Room
10. Marcus Schossow - Chase My Rabbit
11. Maor Levi - Reflect
12. Progression - Different Day, Different Light
13. Jedidja - Dancing Water
14. D'Alt Vila - Breathing

Old Post Aug-12-2007 23:52  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tiësto - In Search of Sunrise 6 "Ibiza"
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackslylee tuneZ part 2-need ID like Asap Omg! 16B OMID [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackArcanus - "Untitled" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:57.

Forum Rules: