Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Rugby World Cup 2007 France
Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
gomez92
Mer il ET FOU

Registered: Mar 2006

quote:
Originally posted by d&b
tu parles, un bon coup de pied dans les valseuses et c'est reglé, il peut faire 100kg, 140 kg 2m80 que du muscle ça reste fragile un homme

http://www.dailymotion.com/video/x25oew_chabal-impact
Aller D&B fonce

Old Post Sep-07-2007 18:28  France
Click Here to See the Profile for gomez92 Click here to Send gomez92 a Private Message Visit gomez92's homepage! Add gomez92 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

Ho putin!!! j imagine meme pas si c'est moi en face, avec ma carrure de gringalet il me tue sur le coup

Old Post Sep-07-2007 18:35  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lolo
I play Trance no Dance

Registered: Dec 2002

amusez-vous bien...

ici pas de tf1 donc pas de coupe du monde. Merci les flamins.

L.

Old Post Sep-07-2007 18:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Lolo Click here to Send Lolo a Private Message Visit Lolo's homepage! Add Lolo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gomez92
Mer il ET FOU

quote:
Originally posted by Lolo
amusez-vous bien...

L.

Merci bien tu vient de raté le passage du président de la république française c'étais émouvant :'(

Old Post Sep-07-2007 18:55  France
Click Here to See the Profile for gomez92 Click here to Send gomez92 a Private Message Visit gomez92's homepage! Add gomez92 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Old Post Sep-07-2007 19:58  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

J'ai envie de dire : bien fait Laporte...

Martin, Mignoni et Skrela = 0 pointé!

Michalak, magnifique entrée, Chabal : arretez de vous branler dessus...

Old Post Sep-07-2007 20:57  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gomez92
Mer il ET FOU

quote:
Originally posted by severnayaprods
J'ai envie de dire : bien fait Laporte...

Il ce l'ai pris dans la face ...

Old Post Sep-07-2007 21:01  France
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

C'est mal parti

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Sep-07-2007 21:04  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

12 - 17

Déjà que j'aimais pas trop le rugby, mais la je crois que je vais zappé.

Old Post Sep-07-2007 21:12  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

qu'est ce qu'on a été mauvais !!!!

que de fautes, que de fautes ... à croire qu'on a pas la vidéo en france, putain on savait très bien que les argentins c'est chandelles sur chandelles et on a même pas travaillé une connerie pour qu'il y ait qu'un type qui aille choper le ballon et non 3 ou 4 couillons qui se tamponnent entre eux, non que dalle on a pas pris une bille les 70 premières minutes.

puis skrela il nous sort un match en bois, tous les ballons rendus à l'adversaire, pas une seule touche de trouvée, une pénalité loupée à 25 mètres juste un poil excentrée qui a pété la dynamique des bleus, aucune prise de décision ... putain mais écarte la con de toi, écarte !!!!

dominici tout comme jauzion transparents et les 3/4 vraiment pas au rdv, heymans monsieur relances de merdes et ballons casiement rendus à chaque fois aux argentins ... sans compter ce con d'arbitre qui oublie de nous siffler un en avant à 30 mètres face aux poteaux et sort même pas la biscotte pour 2 grosses fautes d'anti-jeu total sur des ballons portés français.

seule satisfaction le pack d'avant qui face aux redoutables argentins ont pas mal tenu la barraque, gros point fort en mellé mais ils ont pas trouvé les ressources pour piloner assez au moment où l'on était à qques centimètres de leur ligne d'enbut.

bref un match moisi, pas très beau à voir, on s'est bouffé tout seul le match

Old Post Sep-07-2007 21:12  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by Lolo
amusez-vous bien...

L.

C'est vraiment dégueulasse de pénaliser un pays et des gens comme toi à cause de je ne sais quel état d'esprit tordu, ou de problème relationnel avec les Francophones...

Franchement j’espérais qu’un jour les choses changeraient, mais à ce que je vois ce n’est pas encore ça!

quote:
Originally posted by _ Andy _

[...]

+1

Des vrais buses, ils ont roupillé tout du long, pas capable d'aligner 5 passes correct sans perdre le ballon ou reculer de 15 mètres!

Bref j'ai même pas envi d'en parler tellement ça me gave, maintenant je ferme ma bouche sans me faire d'illusion, comme avec les bleus football, et on verra bien comment ça tourne...

Last edited by _IDS_ on Sep-07-2007 at 21:19

Old Post Sep-07-2007 21:12  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

Alors alors ? Ils ont eu leurs 10 millions de spectateurs sur TF1 (pronostic d'audimat lu sur le net cet aprem) ?

Ca me fait bien rire, y'a même pas autant de Français qui connaissent les règles...

Old Post Sep-07-2007 21:39 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Rugby World Cup 2007 France
Post New Thread    Post A Reply

Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHuge tune in Ibiza, can't track it down anywhere! [2011] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNew Energy - Energetic Wave (Nu-nrg Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:35.

Forum Rules: