|
| quote: | Originally posted by DjRV
laaste jaren is de pers overtuigend meer negatief over ajax dan positief.en in die tijd dat de pers pro ajax was,was ajax ook wel ff de beste club van europa/de wereld.logica dat je dan pro iets bent?
wat ik ook wel lache vind is dat dit soort opmerkingen altijd komen als ajax succes heeft |
ben ik het mee eens, ik zal ff voorbeeld geven dat studio sport pro-psv is....
ajax stond bovenaan, psv 4 punten daarachter, ajax had verreweg het makkelijkste programma nog, allemaal tegenstanders die redelijk makkelijk waren terwijl psv nog tegen feyenoord en heerenveen moest. wat zeggen al die kneuzen daar bij studio sport, ja, het is bijna zeker dat psv kampioen word, want ajax speelt niet goed en bij psv zit alles goed in elkaar (terwijl ze daar ruzie tussen trainer en spelers hebben gehad...etc) een normale commentator zou gewoon zeggen dat aja kampioen zou worden omdat ze het makkelijke programma hebben en 4 punten voorstaan...
___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
|