Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > [2007-12-15] A'dam - The Sand >> Armin van Buuren
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
godfatherdc
sex 4 fun...



Registered: Dec 2004
Location: #258

Alles Gute


___________________

myspace

Old Post Dec-25-2007 17:19  Europe
Click Here to See the Profile for godfatherdc Click here to Send godfatherdc a Private Message Visit godfatherdc's homepage! Add godfatherdc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceM!ss
tranceaddict



Registered: Jan 2007
Location: Saxony
Re: Ich liebe Trance...

quote:
Originally posted by Vanditine
"Schließe die Augen, breite die Arme aus und höre, rieche, spüre, genieße... Du ertappst dich wie du dir auf die Unterlippe beißt. Du kneifst die Augen zu. Hunderte Hände dirigieren tanzende Laser. Kurz vorm Einsatz... die Melodie - Gänsehaut - Energie, die sich fast schon greifen lässt. Lachen oder weinen? Es erscheint irrelevant und beides liegt eh viel zu nah beieinander. Du strahlst über das gesamte Gesicht. Es tut fast schon weh. Tanzen mit Arme hoch und Augen zu. Zu warm, zu laut, zu hell... zu viel... Aber es ist egal, denn DU BIST HIER!!! Dann endlich der Einsatz! Schrei um dein Leben und spring so hoch du kannst, immer wieder. Reiße die Augen auf und erblicke ein Spiel mit den Elementen. Feuerspucker, Flammenwerfer, Eiskanonen... Fall deinen Freunden um den Hals und danke allem, was sich anbeten lässt dafür, dass du sie hast und dass es solche Momente gibt."

(entstanden als Handynotiz kurz nach Dash Berlins till the sky falls down, zweite Stunde AvB)


Wahre Worte Jessy, besser kann man es nicht in Worte fassen.

@Jörg
Auch wenn es schon etwas zurück liegt, auch ich bin gut zurück gekommen und zur Verabschiedung kam es irgendwie nich, da mich die geile Musik zurück auf die Tanzfläche hollte

Old Post Jan-18-2008 23:02  Germany
Click Here to See the Profile for TranceM!ss Click here to Send TranceM!ss a Private Message Add TranceM!ss to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > [2007-12-15] A'dam - The Sand >> Armin van Buuren
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackid2 [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSystem Lush - "Goin On" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:27.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!