|
| quote: | Originally posted by Donna
wie gaan er nu allemaal en weet iemand of de kaartverkoop hard gaat??
|
ff de 7 paginaatjes doorgesjokt en volgens mij komen de volgende peeps:
miss proximus
optimus
dj_helen_k
!_petrus_!
magik54
ahp2002
mgerrits
akira
donna?
djrv?
jurricimo(oid)????
ondergetekende
mensen die ook nog gereageerd hebben in deze thread, maar vrijwel zeker niet komen:
john, dr. kuipers, mr. marcello, henkie_henk, alferox
het kan wezen dat ik er 1 vergeten ben, in dat geval sorry, geen opzet
EDIT: nou kunnen jullie me mooi vertellen wat je nou wel en niet aan moet doen naar the eau, want een t-shirt wordt niet gewaardeerd ofzo 
___________________
Progressive
Hard = goed
|