Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > wie gebruikt wat???
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Blik

ik heb op Impulz genoeg vechtpartijtjes gezien, en die mensen waren zo stoned als wat, slecht tripje waarschijnlijk

omdat je het zelf nog nooit hebt meegemaakt dan hoeft het niet meteen zo te zijn dat het niet kan, ik word ook nooit agressief van alcohol....

hehe en hoe weet jij dat?liep je naar ze toe en vroeg je of ze stoned waren?

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post May-03-2002 10:04 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by DjRV

hehe en hoe weet jij dat?liep je naar ze toe en vroeg je of ze stoned waren?

je kunt aan hun ogen wel zien of ze stoned zijn hoor, zou jij moeten weten

Old Post May-03-2002 10:09 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

quote:

je kunt aan hun ogen wel zien of ze stoned zijn hoor, zou jij moeten weten

lol!

ok,dus jij gaat tijdens een vechtpartij even staan te kijken hoe hun ogen zijn
ennuh je kan dat soort ogen van veel meer middelen krijgen hoor

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post May-03-2002 10:14 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

hahaha ik zat me vanaf pagina 2 al heeeeel hard af te vragen wat Kampers in godsnaam zijn

Nou, de kampers hiero in LwD zijn dan anders want die zitten allemaal aan een combinatie van coke en bier
Wel relaxte lui hoor, zijn gezelliger op stap dan die KUTvilla-ers
Die weten niet hoe ze lol moeten hebben (eeeeeeh..M5......uitzondering op de regel )

anyway....wat een onzettende hoop gedoe om zo'n idioot onderwerp

Enne....Riz...ik heb het promotiemateriaal voor de campagne al laten drukken, heb jij je speech al voorbereidt? RIZ FOR PRESIDENT!!!!

Old Post May-03-2002 10:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

lol, dan geloof je het toch niet....

Old Post May-03-2002 10:18 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:

ik heb op Impulz genoeg vechtpartijtjes gezien, en die mensen waren zo stoned als wat, slecht tripje waarschijnlijk

omdat je het zelf nog nooit hebt meegemaakt dan hoeft het niet meteen zo te zijn dat het niet kan, ik word ook nooit agressief van alcohol....

Ten eerste betwijfel ik of jij aan iemand kan zien of hij/zij stoned, uit zn plaat, of onder invloed van welke drugs dan ook (behalve alcohol) is.
En ten tweede: een slecht tripje? van weed ga je niet trippen want weed werkt namelijk niet hallucinerend. ja of je moet er 10 gram van in een uur oproken ofzo .
Ten derde: wanneer je een slechte trip beleeft dan ben je wel zo van de kaart en voel je je wel zo slecht dat ruzie zoeken wel het allerlaatste is waar je op dat moment aan denkt.

quote:

nee, in principe HOEFT het niet meteen zo te zijn.
feit is wel dat jij nauwelijks een been hebt om op te staan en daardoor met weinig argumenten kan komen. dat blijkt dus ook wel weer uit deze post; waarin een opstootje, in jouw ogen, wordt veroorzaakt door "een slecht tripje" van het blowen.

Old Post May-03-2002 10:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

woohoo, ik kom een avondje niet en er zijn gelijk 3paginas derbij

fflezen

Old Post May-03-2002 10:20 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by Jukx

Ten eerste betwijfel ik of jij aan iemand kan zien of hij/zij stoned, uit zn plaat, of onder invloed van welke drugs dan ook (behalve alcohol) is.
En ten tweede: een slecht tripje? van weed ga je niet trippen want weed werkt namelijk niet hallucinerend. ja of je moet er 10 gram van in een uur oproken ofzo .
Ten derde: wanneer je een slechte trip beleeft dan ben je wel zo van de kaart en voel je je wel zo slecht dat ruzie zoeken wel het allerlaatste is waar je op dat moment aan denkt.

nee, in principe HOEFT het niet meteen zo te zijn.
feit is wel dat jij nauwelijks een been hebt om op te staan en daardoor met weinig argumenten kan komen. dat blijkt dus ook wel weer uit deze post; waarin een opstootje, in jouw ogen, wordt veroorzaakt door "een slecht tripje" van het blowen.

als jij mijn woorden zo wilt verdraaien.... ik weet ook wel dat je van blowen geen trip krijgt, maar het is wel zo dat van blowen je emoties versterkt worden, dus als je je al een beetje opgefokt voelt, word dat alleen maar versterkt met blowen, als je je relax voelt, ga je je alleen maar relaxter voelen. En als je op Impulz langs een groep loopt waar de wietgeur zo sterk is, maar je ziet ze ondertussen wel water zuipen, en dan toch een half uur later matten... dan ga ik er vanuit dat dat komt door het blowen, vanwege die "versterkte emoties"...

Old Post May-03-2002 10:26 
Miss Proximus
titelloos

Ik heb in mijn hele drugsverleden nog nooit iemand gezien die aggressief werd van blowen! jeetjemineetje!

Old Post May-03-2002 10:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

van blowen wordt je rustig... werd ik mar hyper van blowen... dan waren die pillen niet nodig

Old Post May-03-2002 10:29 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by M5

klopt mijn beschrijving wel een beetje dan?? of issie complete onzin?

ken het wel ff met paar steekwoorden samenvatten: gouden kettingen , oorbellen , Versace , Armani

gouden ketting hebbik

oorbellen---piercing ook goed?

Versace hebbik

Armani nie

Whaaaaaa, ik ben een kamper!!

Old Post May-03-2002 10:33 
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:

als jij mijn woorden zo wilt verdraaien.... ik weet ook wel dat je van blowen geen trip krijgt, maar het is wel zo dat van blowen je emoties versterkt worden, dus als je je al een beetje opgefokt voelt, word dat alleen maar versterkt met blowen, als je je relax voelt, ga je je alleen maar relaxter voelen. En als je op Impulz langs een groep loopt waar de wietgeur zo sterk is, maar je ziet ze ondertussen wel water zuipen, en dan toch een half uur later matten... dan ga ik er vanuit dat dat komt door het blowen, vanwege die "versterkte emoties"...

ja je kan nou wel weer lullen als brugman en mij verwijten dat ik jouw woorden verdraai. feit blijft gewoon dat jij er duidelijk geen kaas van hebt gegeten.
blowen versterkt je emoties helemaal niet (althans niet op de manier waarop jij het uitlegt). je wordt er alleen maar duf en injezelf gekeerd van.
als je al opgefokt bent en je gaat blowen wordt je er alleen maar rustiger van en zul je dus minder snel een vechtpartij veroorzaken.
in dit geval: combinatie van drugs?

Old Post May-03-2002 10:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > wie gebruikt wat???
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCool House Tune Needs IDing [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPete Lazonby - Sacred Cycles (Quivver Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:20.

Forum Rules: