Registered: Sep 2001
ik hoor van iedereen dat gs simpel was
ik heb et dan wel niet maar toch
natuurkunde12 was ook wel te doen.. ik ga et niet nakijke want ik ben bang om mn goeie gevoel te verliezen maar een 4,2 heb ik wel denk ik... alleen die vraag van die golfgenerator met hoeveel lucht erin zat... ik kwam op zn 130.000 kilo en dat lijkt me een beetje veel
Weet iemand trouwens hoe dat zit met die normeringen????? Want dat scheelt namelijk erg veel......is een normering vaak 0,0 of verschilt dat heel erg???
Originally posted by John
natuurkunde12 was ook wel te doen.. ik ga et niet nakijke want ik ben bang om mn goeie gevoel te verliezen maar een 4,2 heb ik wel denk ik... alleen die vraag van die golfgenerator met hoeveel lucht erin zat... ik kwam op zn 130.000 kilo en dat lijkt me een beetje veel
Na1,2 was zekerz goed te doen...
En ik wil je goeie gevoel niet verpesten...maar t goeie antwoord ligt rond de 8000kg.
Morgen rustig dagje met alleen engels!
May-22-2002 15:18
WTB
slowPoster
Registered: Oct 2000
Ik vond nat1,2 zeker niet makkelijk maar het was wel te doen. Ik vond die eerste opgave wel erg moeilijk trouwens (die met die 2 satelieten) dat met die Lorentz kracht en meteen de allereerste vraag had ik al fout. Er stond dat je moest aantonen dat de snelheden gelijk waren maar er kwam bij mij een heel ander antwoord uit . Engels van morgen moet wel lukken denk ik, ik sta er nu al een 7,8 op dus ik hoef maar een 3,2 te halen maar ik zou het toch wel mooi vinden om een 8-je op mijn lijst te hebben.
WTB.
May-22-2002 15:31
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by John
ik hoor van iedereen dat gs simpel was
ik heb et dan wel niet maar toch
Ja idd moest rond de 8 ton zijn, maar ik vond hem ook niet echt moeilijk alleen de allerlaatste vraag over die neutrino's was wel lastig. Vooral de allerlaatste in die opgave, maar weet niet kan nou niet precies opmaken hoeveel punten ik heb. Denk wel genoeg voor 4,8.
May-22-2002 15:41
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
NATUURKUNDE WAS KLOTE!!!! ik bakte der echt nix van, heb daarna nog naar het nakijkvel gekeken.. en dan zie je dingen die je ook "had kunne" weten.. dit zuigt bigtime!! AAAARRRGGG mm nu leren voor wiskunde!
geschiedenis ging trouwens wel redelijk denk ik..
Registered: Oct 2000
had vandaag eco, ging heel goed, morgen wis a moet ook wel lukken
May-22-2002 16:10
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by TimeportE
NATUURKUNDE WAS KLOTE!!!! ik bakte der echt nix van, heb daarna nog naar het nakijkvel gekeken.. en dan zie je dingen die je ook "had kunne" weten.. dit zuigt bigtime!! AAAARRRGGG mm nu leren voor wiskunde!
geschiedenis ging trouwens wel redelijk denk ik..
Zo idd dat wiskunde wordt echt een ramp. Wordt nu al gek als ik er aan denk en dan te bedenken dat kansrekenen me sterkste kant is :S Waar je dus weinig aan hebt. Je krijgt toch veel rijen en goniometrie. Me zwakke kanten, maar moet 4,3 halen en anders die ene 5 maar in me profiel hoor
May-22-2002 16:39
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by TranceFool
Weet iemand trouwens hoe dat zit met die normeringen????? Want dat scheelt namelijk erg veel......is een normering vaak 0,0 of verschilt dat heel erg???
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by TranceFool
iemand???
uuh op www.examen.nl kun je wel al je mogelijke cijfer uitrekenen.. misschien dat je daar wat aan hebt??
en trouwens Natuurkunde viel best wel mee, heb net eff gekeken en heb redelijk wat punten gesprokkeld overal en soms zelfs dingen goed gedaan! het ziet er naar uit dat dat dus wel goed komt, phieeeeeh