Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim neergeschoten
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Apoptosis

eerst maar goed t nieuws volge voordat je zulke uitspraken maakt... De verdachte is blank!!
Die andere uitspraken van je daar ga k nie eens op in, over dat soort dingen is al zoo vaak gesproken hier, tis gewoon 1 grote zooi generalisatie...

Uhu.. als ik bij de grijzen wolven klan van faggets zat.. dan had ik ook een blanke ingehuurd om de moord te plegen.. maarja..

Fortuyn 4 life.. als het uitkomt dat de moordenaar van buitelandse afkomst.. of iets met dat te maken heeft.. dan komen er rellen mark my words..niet dat ik hier voorstander van ben..

daarnaast is die "buitenlander" op nr2.. wel iemand die in no time is afgestudeerd is aan de universiteit etc.. k weet niet in hoeverre je die wil vergelijken met de buitelanders in rotterdam die lopen te feesten om de moord op fortuyn

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post May-06-2002 20:16 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by MaGiK54

Ach ach ach, sorry hoor maar hier heb ik geen woorden voor. Door dit soort mensen gaat Nederland helemaal naar de klote. Dezelfde lui staan nu mijn stad weer eens kort en klein te slaan.

Tuurlijk een stel buitenlanders verzieken een hoop hier in dit land. Maar om zo alle buitenlanders af te kraken, kan niet door de beugel vind ik.

mijn mooie den haag.... allemaal skins daarzo... bleegh

Old Post May-06-2002 20:18 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:

Ach ach ach, sorry hoor maar hier heb ik geen woorden voor. Door dit soort mensen gaat Nederland helemaal naar de klote. Dezelfde lui staan nu mijn stad weer eens kort en klein te slaan.

Tuurlijk een stel buitenlanders verzieken een hoop hier in dit land. Maar om zo alle buitenlanders af te kraken, kan niet door de beugel vind ik.

Tuurlijk zijn er goeie buitenlanders.. maar als jij keer op keer gezeik hebt met die gasten, zoals arno al vertelde, ja, ik heb dit soort dingen ook mee gemaakt dan word je het op een gegeven moment zat.. Het is gewoon een structureel probleem en het zal in de toekomst alleen maar erger worden... En face it.. t enige waar jij mee bezig bent is dat waar al die politici al die tijd mee bezig zijn geweest.. er is een probleem en dat moet gewoon opgelost worden.. dat doe je niet door over het probleem heen kijken zoals jij doet.. Dit is dan ook absoluut geen racistische reply of wat.. Maar dr is gewoon iets goed mis, en door mensen zoals jij zal dat niet worden opgelost..... LTR!

Old Post May-06-2002 20:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

quote:

Whoaaa, lol.

Volgens mij heeft pim fortuyn nix tegen buitenlanders, en zeker niet als ze slim zijn en wat kunnen bijdragen aan de maatschappij slimpie..

Old Post May-06-2002 20:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjSuez
JappiOaddict :D

Registered: Apr 2002

Ik verklaar me nader: Ik hoop dat de beweging LPF blijft bestaan, omdat hij veel aanhangers had, en het zou zonde zijn als ineens kweet niet hoeveel nederlanders op een partij moeten gaan stemmen waar ze helemaal niet op willen stemmen, omdat er geen partij meer is zoals LPF. Er moet natuurlijk wel een representatieve lijst komen. Ik hoop dus gewoon dat de trend die Pim heeft gezet voort zal gaan in de politiek. En magik, kom op zeg, hou die gasten niet steeds de hand boven het hoofd, en je denkt toch niet dat die gasten in den haag die aan t rellen zijn Pim aanhangers zijn??

Old Post May-06-2002 20:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

tis maar goed dat het een blanke is die het waarschijnlijk gedaan heeft, als het een allochtoon was waren er grote rellen uitgebroken in Nederland en dan krijg je nog wel een Jan-Maat die iedere allochtoon gewoon wegstuurd

ik vind niet dat LPF nog door mag gaan, LPF IS Pim Fortuyn en niemand anders weet precies hoe pim het gedaan wilde hebben. Ik ben wel benieuwd naar wat er was gebeurt als de aanslag mislukt was, dan had je volgens mij gehad dat heel veel mensen op hem zouden stemmen en dan had het juist een averechts affect gehad denk ik. Maja, zo is het nou éénmaal niet.

Ik hoop dat het nederlandse rechtssysteem hier niet zo triest is om die gast 5 jaar in de gevangenis te gooien, maar dan gewoon echt 20 jaar (is maximaal volgens mij). Dit zijn voor mij van die momenten dat ik had gehoopt dat er een doodstraf bestond hier in nederland, die gast heeft heel de politiek overhoop gegooid en iemand vermoord...

te schandlig voor woorden

R.I.P. Pim

Old Post May-06-2002 20:23 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sandman
Motorcycle addicted

Registered: Oct 2000

Het is gewoon flink klote... Ookal ben ik het niet geheel eens met Pim's opvattingen. Het is en blijft erg. Verder mag ik hopen dat ze die eikel pakken die hem neer heeft geschoten.

Zo'n persoon, die iemand van zo dichtbij neerschiet verdient alleen maar een middeleeuwse straf, sorry maar dat vind ik nu eenmaal...

Heb het op het nieuws gezien van die nummer 2 van leefbaar rotterdam of LPF, die nederlander met een door de zon gekleurde huidskleur. Die kon niets zeggen, was continu aan het janken (zo geshockeerd was ie). Is wel te begrijpen als je iemand van zo dichtbij kent. Zelf zou je het ook doen, als het iemand uit je dichte omgeving was.

greetz
Sandman

As a final touch, God created the Dutch

Old Post May-06-2002 20:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Sandman Click here to Send Sandman a Private Message Add Sandman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by Jappio

Volgens mij heeft pim fortuyn nix tegen buitenlanders, en zeker niet als ze slim zijn en wat kunnen bijdragen aan de maatschappij slimpie..

denk ik ook, hij heeft niet voor niets een buitenlander op de 2de plaats gezet in zijn lijst, zitten meerdere buitenlanders in zijn partij dus Fortuyn was zeker geen racist

op cnn werd die trouwens vergeleken met Le Pen, wat ik dus wel een echte racist vind....

Old Post May-06-2002 20:25 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

quote:
Originally posted by Blik

ik vind niet dat LPF nog door mag gaan, LPF IS Pim Fortuyn en niemand anders weet precies hoe pim het gedaan wilde hebben. .

Das toch onzin.. die leden van de LPF hebben toch precies dezelfde standpunten als Pim.. En bovendien zou je dan precies hebben wat die mongool van een moordenaar wil bereiken..

Gelukkig hebben ze al gezegd dat ze doorgaan..

Old Post May-06-2002 20:26  Netherlands
DjSuez
JappiOaddict :D

ben t met je eens, Blik, alleen weet k niet veel van Le Pens opvattingen, maar hijs zkr wel rechtser dan Pim.

Old Post May-06-2002 20:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by DjSuez
deze gebeurtenis precies weergeeft waar Pim voor streed, en dat is meer veiligheid.

DIT moet je ff nader verklaren ghehee

Old Post May-06-2002 20:28 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

quote:
Originally posted by DjSuez
En magik, kom op zeg, hou die gasten niet steeds de hand boven het hoofd, en je denkt toch niet dat die gasten in den haag die aan t rellen zijn Pim aanhangers zijn??

Nope je hebt gelijk, zaten ook weer eens een hoop ADO Den Haagsupporters bij schijnt.

Old Post May-06-2002 20:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim neergeschoten
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackandrew k - global dj broadcast 08-11-04 track #2 [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMetazoo - "Sigh" (2000 & one remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:12.

Forum Rules: