|
zoooooooooooooooooo, kw is ook weer boven water
WAT EEN MODDERVET FEEST WAS HET TOCH WEER ZEG!!!!
tjongtjongtjong, WAT een gebeuk
reis is zoals beschreven met uitzondering van het begin: ik reed thuis om 16.40 weg (!!!)==>> krijg je als je fokking ver weg woont )
anywayz, bij aankomst eerst de standaarddingetjes gedaan.. beetje rondsjouwen, muntjes kopen blabla
zaal binnen gegaan... session one was al lekker bezig... redelijk stevig en her en der waren er al wat mensen lekker aan het stampen (en dat om 21.00 savonds!). Dit was wel het moment dat ik dacht: hmmm, ik had toch iets harder verwacht van dit feest (ik wist nl. niet wat ik nou precies moest verwachten)... dit zou ik later terug nemen overigens ... ik kijk wat rond of ik al wat bekends zie... zie ik ineens een paars Ta-shirt==> lucas dus... basvh stond erbij (handig dat je zo groot bent trouwes, echt, later op de avond, even rondkijken, heeey, daar zijn ze)... opeens zie ik remy D nog bij zon chick staan babbelen, ik denk, loop ik zo nog ff heen... hij uitgepraat, gaat er echt als een kogel vandoor==>> fok it, dat doe ik dus niet, mooi laten lopen ...vervolgens nog ff bas & ram gecheckt, en KIJK, die waren al steviger bezig met wat heerlijke hardtrance .
om iets voor elf terug gegaan naar de main waar net de wisseling van de wacht bezig was==> KAI TRACID, mensen mensen, wat een heeeeeeeeeeerlijke set was het weer... met, hoe verassend, trance and Acid als openingsnummer... heerlijke set weer.
rond middennacht maar weer eens naar area 2 gegaan... kweet niet eens meer wie er stond maar wat werd er daar al GEBEUKT, zeker in vergelijking met area 1... ALLEMACHTIG.. WAT een gebeuk...ook teringjantje warm daro trouwes... eg nie normaal meer...
half 1 weer richting main... hele set van dana meegepakt, alleen was die mc toen wel knap irritant ... lekkere set, maar niet de beste van de avond... overigens, mede doordat we tijdens die set bijna vooraan stonden, wel oordoppies in gehad op dat moment.....
daarna: PAVO zette in... we zaten op de onderste tribune, en dat is een tijdelijke.... maar toen ie de bas inzette schudde dat hele ding... iedereen was aan het beuken... overigens leverde het zitten op de desbetreffende show een MEESTERLIJK goede view op de lasers op... waaaaaaaaanzinnig was dat!!!! overige aankleding was ook TOP trouwes....
[zeurmode]
ze hadden die lasers trouwes wel wat beter op mekaar mogen afstellen, was goed zichtbaar dat dat niet helemaal ok was (of dat moet de bedoeling zijn, maar dat lijkt me niet)
[/zeurmode]
ondertussen viel me op dat de verhouding man/vrouw op deze avond niet echt strookte met de verhouding man/vrouw in de normale wereld.... maar dat boeide niet, want wat er liep was wel zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo HOTHOT HOT, echt TE hot om aan te pakken (en dan die MAZZEL van justin, bijna walgelijk... maar ondertussen wel een prima view op die vrouwtjes)....lekkkerrrrrrrrrr
anywayz, ik vergeet nog de meeting te vermelden... was flex, behalve dat scul er niet was... ik vermoed dat ie een verdieping te laag stond (er waren namelijk 2 tribunes, en ik zag de troubles al aankomen)
na de meeting trouwes ff op de tribune gezeten, komt er zon securitygastje naar me toe...
hij: wil jij ff met me meekomen?
ik: ja hoor
** lopen naar viphal o.i.d. was iig geen ander volk daro)
hij: zeg eens eerlijk, slikte je daar nou net een pil??
ik: LOL, nee, hoe kom je daar zo bij?
hij: ik zag je zon beweging maken (raar, want ik had al een uur lang nix in mijn snufferd gestopt)
hij: mag ik je fouilleren
ik: ja hoor, ik zal ff mun meuk uit de zakken halen... (had nix bij me, nooit trouwes, dus nix aan de hand)
hij mij ff gefouilleerd... nix gevonden
ik: als ik nou mag vragen, wat gebeurd er nou als ik wel wat bij me had gehad
[info mode]
hij: bij 2 pilletjes neem ik ze in beslag, en dan mag jij weer verder, bij 5 wordt je min of meer gezien als dealer en knikker ik je eruit.
ik: en blowtje?
hij: blowtje mag
ik: en snuifgoedje? hebbik ook gezien namelijk.
hij: DAN GA JE ER METEEN UIT!
ik, ok, weet ik dat ook weer
[/info mode]
kom ik weer op tribune, gaat er zon wappie gozer bij die security om de nek hangen... die kon dus ook mee (en was zun meuk kwijt.. sukkie )
anywayz, na pavo technoboy... ONWAARSCHIJNLIJK BEUKEN WAS DAT ZEG!!!samen met de crew behoorlijk op staan beuken (thanx folks)... technoboy was man van de avond voor me... hij presteerde het dan ook om mij body binnen een 40 minuten te reduceren tot een totaal WRAK..
bijna een uur nodig gehad om weer op adem te komen
mido nog ff gesproken... remy D kwam ik ook nog tegen... nog een paar keer in area 2 rondgestuiterd.. was zekers phat, kwist alleen niet precies wie nou wanneer draaide.. maar was GRUWELIJK daro
afsluiter: luna... nooit van gehoord, maar pure KLASSE, echt weer een master beukset... en ondanks dat ik (toen ik de zaal binnenkwam) zoiets had van: ik ben TE brak, hierop stampen red ik niet, toch alles eruit geperst en nog stevig op lopen beuken... GEWELDIGE afsluiter, hoewel ik nooit zal weten welk nummer het is
anywayz, was dus masterparty, lekker gefeest met de medeTA's... was flex jongens
terugreis verliep trouwes ronduit chaotisch... even niet aan gedacht dat het zondagdiensten waren... 8.11 zaten we pas voor het eerst in een trein... keer of 6 overgestapt ofzo.. half 12 pas in lochem..... 12 uur thuis...bijna niet te geloven, maar meer dan 19 uur weggeweest... (was trouwes pure LOL, kwam nog bekenden tegen, die me net zagen uitrekken...hehe. hun: kom je nu pas weer ... ik: jah... dikke pret... sommige zullen mij wel nooit snappen )...overigens totaal niet moe, dus eerst maar flink zitten bunkeren en douchen, en om half 2 nest ingedoken....
ps: dr. kuipers, ik weet niet wat me bezielde toen ik melde dat hardstyle leuk voor een keer is, maar niet te vaak, maar bij qlimax ben ik gewoon van de party, flikkert mij dat wat dat het zon pleuris eind weg is... beuken met die hap