Originally posted by FCB_Fanatic
amai, de editie van dit haar is nog nie voorbij en ze zijn al over die van volgend jaar bezig
wie gaat zich daar nu in hemelsnaam al kaarten voor kopen !!!
Bwa het is natuurlijk wel handig om dan in een periode waarin er eens weinig grote events zijn, dan al uw ticket te kopen zodat ge niet plots waar op een maand tijd voor 2-3 parties tickets moet gaan kopen.. Maarja maandag al meteen kaarten gaan kopen, zou natuurlijk wel overdreven zijn
Ik zou deze party nu niet direct met een concert van Clouseau gaan vergelijken, zijn toch twee verschillende dingen. Bij Clouseau weet je wat te verwachten ... de gebroeders Wouters die hun hitjes brengen samen met eventueel hun nieuwe nummers. Hier gaat het om een party, waarbij het concept wel vastligt, maar waar je de exacte omkadering nog niet van kent (optredens, dj’s ... volgend jaar). Dat zou zijn alsof je nu al tickets gaat kopen van Tomorrowland 2009 waar nog geen enkele DJ van bekend is ...
Apr-09-2008 14:19
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Sensation in NL verkocht toch altijd uit zonder dat er ook maar 1 naam gekend was.
Originally posted by Devilex
Sensation in NL verkocht toch altijd uit zonder dat er ook maar 1 naam gekend was.
Weet ik, maar ik denk dat dit eerder de uitzondering dan de regel is. Of kunt ge zo nog een tiental events opnoemen? Lijkt me niet zo makkelijk, en al zeker niet om events op te noemen die een jaar op voorhand uitverkopen. Ik denk ook niet dat het hier al vlug zal uitverkopen ... maar je weet nooit
Ik ben blijkbaar de enige die er totaal het nut niet van inziet om hiervan een jaar op voorhand tickets te gaan kopen. Uitverkopen zal het wel niet direct, line-up is onbekend, naar het geld (zo'n €30 zeker) moet ik ook niet kijken ... en dan spreek ik nog niet over wat er volgend jaar mss te doen is. Voor hetzelfde geld heb ik volgend jaar net als nu toch nog iets leukers gepland
Apr-09-2008 15:01
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
ik zou die kaart allang kwijtgespeeld zijn
Apr-09-2008 15:11
deckard1001
Junior tranceaddict
Registered: Aug 2006
Originally posted by FenixStyle
Timetable ging men niet bekend maken.. Wel staat al vast dat de optredens redelijk kort zullen zijn, ik gok zo'n 3tal nummers per groep.
Gisteren via Google trouwens nog een forum gevonden waar iemand via organisatie had gehoord dat er ook nog deel verrassingen zijn, oa extra namen die nog niet op de affiche staan..
En ondertussen is het ook volledig uitverkocht, meer dan 17.000 kaarten zijn allemaal de deur uit...
SASH! zijn performance zal toch een klein 2uur duren, ben eens benieuwd wat die gaat draaien van muziek? en Regi wat zal er in zijn set steken, La vache, universal nation, control,.... de typische retro zekers....
Apr-09-2008 15:25
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
quote:
Originally posted by deckard1001
SASH! zijn performance zal toch een klein 2uur duren, ben eens benieuwd wat die gaat draaien van muziek? en Regi wat zal er in zijn set steken, La vache, universal nation, control,.... de typische retro zekers....
Wat Sash draait daar heb ik ook geen idee van.. Zowiezo zullen z'n eigen hits wel aan bod komen, maarja daar vult em natuurlijk geen twee uur mee..
Regi zal vooral een typische eurodance-set draaien vermoed ik, zowat in de stijl van de IL90s-cd..
Apr-09-2008 15:32
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
Regi zijn promo mix voor dit evenement , die uitgezonden is op donna, trok al op niet veel:
Culture Club - Mr. Vain
Corona - Rhythm Of The Night
2 Unlimited - No Limit
The Prodigy - Out Of Space
Leila K - Open Sesame
dat kan diene ward ook wel spelen.
Ach ja, ik ga toch niet.
Apr-09-2008 15:32
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
quote:
Originally posted by MikeVee
Regi zijn promo mix voor dit evenement , die uitgezonden is op donna, trok al op niet veel:
Culture Club - Mr. Vain
2 Unlimited - No Limit
Leila K - Open Sesame
dat kan diene ward ook wel spelen.
Ach ja, ik ga toch niet.
Bwa zo'n nummers mag hij van mij zeker al gaan draaien..
Het is dan ook geen "trance classix"-party he, daarvoor kunt ge best naar een Memories-editie in Illusion ofzo gaan..
Nuja, gezien het grote succes zou het misschien wel geen slecht idee zijn om volgend jaar ook een tweede zaaltje te voorzien met meer club-gerichte 90's-muziek..
Apr-09-2008 15:36
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
Tuurlijk moet het geen trance-classics party zijn; maar die nummers is toch niets speciaal, en de kans is zelfs grot dat als hij zo draait de meeste nummers al eens langs gekomen zijn die avond
Ach hij zal wel 5x "waar zijn die handen?" of "Ik wil die handen zien" roepen, en het donna publiek gaat al uit zijn dak.
la vache, free your mind, inside of me, wat aqualords nummers, it was midnight van k-lab, la luna -venus, ... er zijn genoeg eigen producties die in de jaren 90 topnoteringen gehaald hebben of iedereen kende.
Iemand als sash! zal ongetwijffeld wel voornamelijk "zelfgemaakte" producties spelen. En dat is toch wat de mensen willen horen.
Apr-09-2008 15:47
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by MikeVee
Culture Club - Mr. Vain
2 Unlimited - No Limit
Leila K - Open Sesame
Als hij die nummers draait staat het kot toch gegarandeerd in brand.
Ik denk/vrees eerlijk gezegd dat hij de eurodance zal spelen die we eigenlijk kotsbeu zijn omdat hij nog regelmatig aan bod komt.
Ik zou liever een beetje de iets "minder gekende" eurodance platen horen zoals die van Masterboy, Captain Hollywood Project, E-Rotics, Tokyo Ghetto Pussy