|
| quote: | Originally posted by Beamish
gymnastiksal, hyra krog. Den här festen börjar växa nåt oerhört för att vara en fest för er TA's som max kan va 10-15 pers. Så har jag uppfattat det iaf |
Om du läser hela threaden så står det tydligt att vi måste vara minst 30 pers och vi tänker inte bara vara personer från forumet 
___________________
|