Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Parties @ She Discoteca, Vilassar de Mar, Espagne
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
vic7orius
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by ponsshin
Putain seules les cartes espagnoles permettent d'effectuer l'achat sur le site des préventes...shit!

je peux vous la prendre si vous voulez, mais il faut être sur de venir

Old Post Jun-23-2008 15:00  Spain
Click Here to See the Profile for vic7orius Click here to Send vic7orius a Private Message Add vic7orius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nass
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006

Toujours impossible pour moi, jme demande si c'est pas lié a Firefox :/ C'est zarb :s
Jveux bien que tu me prennes la mienne si ca marche de ton coté Vic7rious, jte refilerai le liquide ce soir

Ibiza09
FullOnFerry08
SheDiscoteca08
Markus@BainsDouches08
Wildchild07
Heaven07
PVD@Queen06
Trance Energy06

Old Post Jun-23-2008 15:52 
Click Here to See the Profile for Nass Click here to Send Nass a Private Message Add Nass to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nass
Supreme tranceaddict

Place en poche

Merci Vic7rious

Ibiza09
FullOnFerry08
SheDiscoteca08
Markus@BainsDouches08
Wildchild07
Heaven07
PVD@Queen06
Trance Energy06

Old Post Jun-25-2008 22:20 
Click Here to See the Profile for Nass Click here to Send Nass a Private Message Add Nass to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blablounet
Junior tranceaddict

Registered: Feb 2008

un pote et moi ont est chauds patate pour y aller, mais on a un pti problème de transport, le talgo est super cher pour faire l'a/r, ya des gens qui passent par Montpellier (ou un peu plus loin) qui auraient 2 places dans leur voiture ?
On participe aux frais essence/péage et tout, ya pas d'problemes

Old Post Jun-26-2008 20:53  France
Click Here to See the Profile for Blablounet Click here to Send Blablounet a Private Message Add Blablounet to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nass
Supreme tranceaddict

Désolé, jsuis déja sur Bcn

Ibiza09
FullOnFerry08
SheDiscoteca08
Markus@BainsDouches08
Wildchild07
Heaven07
PVD@Queen06
Trance Energy06

Old Post Jun-26-2008 21:39 
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Blablounet
un pote et moi ont est chauds patate pour y aller, mais on a un pti problème de transport, le talgo est super cher pour faire l'a/r, ya des gens qui passent par Montpellier (ou un peu plus loin) qui auraient 2 places dans leur voiture ?
On participe aux frais essence/péage et tout, ya pas d'problemes

RDV Narbonne ça vous va?

Old Post Jun-27-2008 16:33  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blablounet
Junior tranceaddict

Registered: Feb 2008

ok c'est parfait, merci !
Vers quel heure ça t'arrangerais ?(que je réserve les billets de train)

Last edited by Blablounet on Jun-30-2008 at 12:49

Old Post Jun-27-2008 17:12  France
Click Here to See the Profile for Blablounet Click here to Send Blablounet a Private Message Add Blablounet to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
vic7orius
Supreme tranceaddict

cool tout ça ^^

merci Andy!

Ça promet sur le parking

Old Post Jun-27-2008 17:27  Spain
Click Here to See the Profile for vic7orius Click here to Send vic7orius a Private Message Add vic7orius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ponsshin
Trance free since 2007

Registered: May 2007

Andy il te reste une place dans le carosse? Mon frére se désiste au dernier moment...

Old Post Jul-03-2008 14:37  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ponsshin Click here to Send ponsshin a Private Message Add ponsshin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

je ne promet rien à personne, ca dépendra de mes potes de qui pourra venir ou non avec moi.

Old Post Jul-03-2008 21:41  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
vic7orius
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by _ Andy _
je ne promet rien à personne, ca dépendra de mes potes de qui pourra venir ou non avec moi.

tu saura quand? car je peux prendre vos places si vous voulez

plus que 8 jours

Old Post Jul-03-2008 21:42  Spain
ponsshin
Trance free since 2007

Registered: May 2007

quote:
Originally posted by _ Andy _

ok

Old Post Jul-04-2008 12:57  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ponsshin Click here to Send ponsshin a Private Message Add ponsshin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Parties @ She Discoteca, Vilassar de Mar, Espagne
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack ID - 2003-2005 (Clip Included) [2012] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMarek - Gentle Touch (Original Mix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:35.

Forum Rules: