www.9292ov.nl voor de bustijden. Als je de trein vanuit Amsterdam om 21:25 hebt, schijn je iets voor half 11 bij sixpack te zijn, moet je maar ff nakijken.
Jun-06-2002 08:17
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by Eye-Riz
ik neem wel een lepel voor je mee Optimus...
pak ik lekker de mike, en dan ga ik zingen 'Optimuts is gek met de lepel in zijn bek'
MC Eye-Riz!
Jun-06-2002 10:40
New Wave
We are all a number......
Hey ik kom ook wel effe naar Amsterdam, ik ben nu al brak eigenlijk, wel chill want straks wordt ik nog veeeeeeeeel brakker.....dat wordt echt afzien morgen
Optimus, zullen we effe afspreken om 19:00 ofzo?
mzzl!
Jun-06-2002 11:41
ahp2002
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
zozo, ik ben er pas om 0.00 ofzo, wie draait er vanaf die tijd?
Jun-06-2002 12:24
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
22.00 - 23.00 Leander
23.00 - 01.00 Eye-Riz
01.00 - 03.00 San
03.00 - 04.30 Marco V
04.30 - 05.00 ???
Jun-06-2002 12:31
blighty
Still in love with trance
Registered: Oct 2000
Bericht van Theesuis
Hi all,
Hierbij een berichtje dat ik zojuist van LT kreeg, hij kan op zijn school niet op het forum posten
Dus bij deze via mij:
Crapz0rz mensen!
Ik sprak net een klasgenoot die gisteravond naar Marco V zou gaan op een een of ander vaag feest in Amsterdam. Het feest moest om 10 uur beginnen echter om 8 uur 's avonds belde Marco V af wegens ziekte. Het feest ging wel door maarja Marco was toch wel de grote publiekstrekker.
ALS HIJ MAAR WEER BETER IS VANAVOND!!!!
Maarre, dan noch, die dj san zal wel ok draaien en Riz en Leander natuurlijk helemaal!! (misschien mag Riz wel langer draaien als Marco V niet komt w00t! )
Registered: May 2001
Hé partypeople! dankzij Leander reis ik zo ook af naar Utrecht! Echt super bedankt master! Heb er echt super veel zin in! We gaan er een mooi feestje van bouwen! Tot straks!
Jun-06-2002 13:15
magrec
Kleinenberg addict
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Hé partypeople! dankzij Leander reis ik zo ook af naar Utrecht! Echt super bedankt master! Heb er echt super veel zin in! We gaan er een mooi feestje van bouwen! Tot straks!
gezelligggggggg
hehe
Jun-06-2002 13:18
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
VEEL PLEZIER LEUTE!!!
.. ik ben er niet .. en DAMN wat baal ik daar van..
en eye-riz & leander: suc6 !
prettig weekend
Jun-06-2002 13:37
Opti
tranceaddict in jail
|
NEW WAVE KOMT ZO!!!!!!!!!
Jun-06-2002 13:49
Mack
tranceaddict
Registered: Apr 2001
He fellows..
Ik ben er vanavond ook bij. Via Heineken Studentenservice ook een kaartje weten te scoren. Heeft me wel 4 kratten gekost maar ach... je moet wat over hebben voor een leuke party.
Waar is mijn TA-shirt.. fuck..
Greetz,
Jun-06-2002 13:51
Opti
tranceaddict in jail
ik,. Tim,Bas gaan als de Village People. Ik ben de Indiaa en Timis de politie agent en Bas de cowboy!