Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [20.09.08] Les DJs Trance @_Techno Parade 2008
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by anne348
Ca arrive à tout le monde, y compris aux meilleurs n'est-ce pas?

Ouais enfin là c'était vraiment galère pour nous.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Sep-22-2008 08:45  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
.

Old Post Sep-22-2008 10:10  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

Nah mais serieux ca m'a servi de leçon, juste par contre les vidéos et photos comme ça si elle pouvait être postée dans le dossiers des TA histoire que tous mes contact ne voient pas ça, j'ai de la famille dedans

Old Post Sep-22-2008 10:36  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zupi
tranceaddict in training

Registered: Sep 2008

quote:
Originally posted by d&b
.

Un post constructif et très enrichissant xD

Old Post Sep-22-2008 10:47  France
Click Here to See the Profile for Zupi Click here to Send Zupi a Private Message Add Zupi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by birante
Nah mais serieux ca m'a servi de leçon...

Old Post Sep-22-2008 10:47  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict

Registered: Oct 2006

quote:
Originally posted by birante
Nah mais serieux ca m'a servi de leçon, juste par contre les vidéos et photos comme ça si elle pouvait être postée dans le dossiers des TA histoire que tous mes contact ne voient pas ça, j'ai de la famille dedans

Je parlerais plus d'un rappel de ses limites, on (du moins j'en fais partis) a besoin de temps en temps de déraper pour se calmer pendant un bon moment (plus ou moins long selon les gens lol).

Old Post Sep-22-2008 11:04  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

apparemment on a bien fait de pas réussir à vous trouver...

la techno parade était légèrement remontée dans mon estime l'année dernière, mais alors là... quelle merde

on a croisé plus de bastons et de mouvements de foule malsains en 2 heures qu'en 40 events

archi-pathétique

quelqu'un sait s'il y a eu des morts ?

Old Post Sep-22-2008 11:12  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

@ bibi : les 2 vidéos "bibi's show" ne st visibles que par le groupe d'amis "TA"
S'il y en a d'autres à dégager, dis-moi. Idem avec les photos, détagge si besoin

@ greg : étonnant, nous pas eu de pb. Bon sauf un peu sur la fin où ça s'échauffait un peu. bibi avait d^^u faire tourner sa biberonnette.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Sep-22-2008 11:30  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict

Registered: Oct 2006

quote:
Originally posted by Insigma
@ bibi : les 2 vidéos "bibi's show" ne st visibles que par le groupe d'amis "TA"

D'ailleur c'est dommage je n'ai pas trouvé sur FB comment obtenir les infos de confidentialité des albums / vidéos des autres sur lesquels on est tagé...

Old Post Sep-22-2008 11:34  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

quote:
Originally posted by Insigma
S'il y en a d'autres à dégager, dis-moi. Idem avec les photos, détagge si besoin

Ok merci bien, bon ca va alors, ma copine a juste vu les photos, bon je dors ou je suis par terre ça va, juste les vidéos qui sont un peu compromettante mais bon tant que ça reste dans la famille TA.

Old Post Sep-22-2008 11:38  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
KisSCoOl
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2005

Si ça intéresse quelqu'un ( ), ma tracklist sur le char SonoVente.com de 12h30 à 14h

Eicko - Live @ TechnoParade 2008
01. Jones & Stephenson - The First Rebirth 2006
02. Reeves feat. Alanah - Lonely (Original Mix)
03. Deadmau5 - Alone With You
04. Dim Chris - Sucker
05. Sandro Peres - R.A.W. (Dark SP Remix)
06. Deadmau5 - Vanishing Point (Original Mix)
07. Daft Punk - Harder, Better, Faster, Stronger (Deadmau5 & Glenn Morrison Remix)
08. Bodyrox - Yeah Yeah (D Ramirez Remix)
09. R.I.O. - De Janeiro (S&H Project Remix)
10. Armin Van Buuren - The Sound Of Goodbye (Simon & Shaker Remix)
11. Guru Josh Project - Infinity 2008 (Klaas Remix)
12. Andy Duguid feat Leah - Wasted (Original Mix)
13. Coldplay - Clocks (Jo Dub Mix)
14. DJ Tiësto - Lethal Industry 2006 (Richard Durand Remix)
15. Marc Marberg with Kyau vs Albert - Megashira (Original Mix)
16. Sander Van Doorn - Riff (Original Mix)
17. SL2 - On A Ragga Tip (Klubbheads 2008 Bootleg Mix)
18. Veracocha - Carte Blanche (Cosmic Gate Remix)
19. David West & Orkidea - God’s Garden (Original Mix)
20. John O'Callaghan feat. Audrey Gallagher - Big Sky (Agnelli & Nelson Remix)

(Oui, concernant les 9 premières, on m'a forcé ... Ce qui m'as permis d'avoir plus de marge pour les 11 dernières, que vous aurez apprécier comme il se doit j'espère )

Et le set n'ayant pas été enregistré (le PC devant s'en occuper étant tombé en rade le matin même), pas d'enregistrement à distribué ...

Summer Mix 2013 : From Paris To KaZantip Z:21

eicko.net // mixcloud.com/eicko // soundcloud.com/eicko

Old Post Sep-23-2008 21:24  France
Click Here to See the Profile for KisSCoOl Click here to Send KisSCoOl a Private Message Visit KisSCoOl's homepage! Add KisSCoOl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

Petite vidéo que j'ai prise en me balladant :

[[ LINK REMOVED ]]

Old Post Sep-24-2008 13:12  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [20.09.08] Les DJs Trance @_Techno Parade 2008
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackThis is ID-10. [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThree Drives - "Greece 2000" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:06.

Forum Rules: