|
| quote: | Originally posted by eieregooie
En tijs08... de verklaring... Die Rhythm Fantastic zat op de grote marktstraat, maar die is weg. Die Rhythm Fantastic hoorde bij de "andere" Rhythm Import keten, die o.a. in Utrecht zit, maar heette Rhythm Fantastic omdat in Den Haag de naam Rhythm Import al bezet was. Je moet dus idd de Torenstraat 96 hebben (O:
Over die Rhythm in R'dam, daar zat er ook 1 van de "andere" keten, maar die is ook weg. Rhythm Torenstraat opent daar binnenkort een nieuwe zaak, tegenover Basic Beat. Die zit er dus nog niet...
|
Thanxx voor de info.. nu is het me volkomen duidelijk. Die zaak tegenoover Basic-Beat is zekere de vroeger Outland. Beters dat er nu ook 1 in R'dam komt. Want was vandaag ook ff bij Basic-Beat en die kregen Solarcoaster waarschijnlijk pas eind volgende week binnen (zaterdag).. pff lekkere service voor je djs.
| quote: |
Als je vandaag (dinsdag) gaat kom ik je misschien nog wel tegen daaro... dinsdag is mijn vaste Rhythm dag (O:
Grtz!
[EDIT] Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er een Solarcoaster op me ligt te wachten [/EDIT] |
Hahaha... ik hoopte op jouw vermoeden! Maar jammer genoeg bleek het onverhoopt niet uit te komen. Was er rond half 1, maar kheb je volgens mij niet gezien... En die gast liep wel aardige plaatjes te draaien, maar had jammer genoeg niet veel nieuws binnen. Aan de ene kant maar beter ook anders was ik nu wel weer een stuk armer 
Hij zou Solarcoaster Donderdag binnen krijgen (eind van de middag).. dus dan nog maar ff chekken....