Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tiësto @ Circus (54-Nancy) 12-04-09
Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
chasis.fan
Uplift Addict

Registered: Oct 2006

quote:
Originally posted by V4L
et donc de boire la 'teille de vodka prévue pour l'apéro de la TE qui est restée bien gentillemment au frais dans mon frigo

me souviens de l'histoire

Old Post Mar-08-2009 22:06  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

Mon porte-monnaie qui a souffert au ski me dit que cette soirée est idéale en remplacement de l'ASOT400 !!

Donc Florence et moi présents.

Low-R : si tu changes d'avis, on peut refaire un covoiturage, ou sinon si tu pouvais me filer les coordonnées de tes potes qui seront peut-être intéressés.

Hébergement faisable sur Strasbourg chez nous, même si c'est pas vraiment à côté. Mais le prix d'un billet de train Strasbourg-Paris ou Nancy-Paris c'est presque pareil.

HS : le 4 avril je vais au concert d'Henri Dès à Ludres "Espace Chaudau" près de Nancy... la salle est correcte ? Parce que j'ai pas encore acheté les billets.

Old Post Mar-08-2009 22:43 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Billets achetés !

Old Post Mar-09-2009 09:54 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by JoeHell
Low-R : si tu changes d'avis, on peut refaire un covoiturage, ou sinon si tu pouvais me filer les coordonnées de tes potes qui seront peut-être intéressés.

Je leur en parle et je te tiens au jus

Old Post Mar-09-2009 18:46  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
vocalAddict
tranceaddict

Registered: Mar 2008

Mh bon ca reviens trop cher le deplacement jusqu'à Nancy, je vais plutot tenter le Queen meme si j'ai peur comme dis chasis qu'on se retrouve coincés comme des sardines ... Mais bon au moins je pourrais le voir vraiment, et de près pas comme armin ou les autres à cette TE

Old Post Mar-09-2009 19:15  France
Click Here to See the Profile for vocalAddict Click here to Send vocalAddict a Private Message Visit vocalAddict's homepage! Add vocalAddict to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

roh purée, ça fera juste 1 semaine que le marathon sera passé.
2 mois que je me prive de bcp de choses pour le sport (alccol, soirées, sex.. ah non).. donc bon... Cette soirée-là, CA VA CHIER !

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Mar-10-2009 08:47  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

J'en serai aussi, avec au moins mon cousin.

Je vois si d'autres sont motivés, çà réduirait les frais...

Old Post Mar-10-2009 11:26  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

Pour ceux qui viennent de Paris en train, peut être que vous ferez le trajet avec Tiesto

Old Post Mar-10-2009 12:52  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

quote:
Originally posted by low-R
Pour ceux qui viennent de Paris en train, peut être que vous ferez le trajet avec Tiesto

la vie !!

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Mar-10-2009 13:18  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by low-R

avec Guetta qui fera le premier TGV mix pour le livre des records !

Old Post Mar-10-2009 13:26 
Shito
fantôme

Registered: Sep 2001

Je suis à Paris ce week-end là, pour un concert le samedi soir et sans possibilité d'enchaîner sur le QUEEN ensuite à cause d'une interview bookée et de diverses obligations annexes.

Je suis juste dégouté.

Old Post Mar-11-2009 09:26  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

quote:
Originally posted by Shito
Je suis à Paris ce week-end là, pour un concert le samedi soir et sans possibilité d'enchaîner sur le QUEEN ensuite à cause d'une interview bookée et de diverses obligations annexes.

Je suis juste dégouté.

tu peux.
Rabats-toi sur le Couine le vendredi soir sinon ? Tu y retrouveras tous tes petits copains (dont maxxyme ? )

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Mar-11-2009 09:33  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tiësto @ Circus (54-Nancy) 12-04-09
Post New Thread    Post A Reply

Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMinimal/Tech House 2006 [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackConjure One - "Tears from the Moon" (DJ Tiësto In Search Of Sunrise Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:06.

Forum Rules: