|
| quote: | Originally posted by Smirnoff
hey dr snuggle...
Coole pics....
Paar vraagjes ....
* Van wie was die Auto ?
* Hoeveel watt aan lampen enz... hebben ze daar wel niet hangen ?
* Waar halen ze de stroom enz... vandaan voor al deze dingen ?
* Hoeveel meter kabel ?
* Gebruiken ze die decoraties nog een keer ?
Zijn hier dingen over bekend ? |
Die auto was van de productie-mensen van ID&T, daarmee reden ze reclame. Er stonden ook 2 bmw's en een Golf met vet mooie stickers van Mysteryland erop. Ook van werknemers.
Hoeveel wat aan lampen weet ik zo niet, maar het was wel VEEL in ieder geval. Zondag zijn we met 70 man aan het werk geweest, waarvan 30 voor het licht/geluid.
Voor de stroom stonden er 4 aggregaten. Iedere verdieping (gracht, eerste ring, tweede ring PLUS dak ook nog) was aangesloten op 1 aggregaat die buiten de arena stonden. Dat was echt bruut veel kabelwerk, niet normaal. Ik heb de 2e en 3e dag dus alleen maar met die kabels zitten sjouwen, oa in het dak van de arena. Kolerezwaar werk. Hoeveel meter kabel ik overigens in mijn hand heb gehad? Nou, minstens 30 kilometer. Echt niet normaal.
De eerste dag moest ik die decoraties (die 'condooms') weghalen, dat was ook nog wel pittig. Ook diegene van boven de dj booth.
De decoraties zijn deels van het bedrijfje WINK...en zijn speciaal gemaakt voor ID&T. Ze worden nog een paar keer gebruikt schijnt.
Ook andere dingen zoals bv die 'priesters' van Black worden zeker nog een aantal keren gebruikt.
Als je het mij vraagt gaat er echt VET veel geld in zo'n feest om.
HEEEEEEEEL veel geld is voor het opbouwen / afbreken (ik krijg als soort uitzendkracht 100 euro per dag, en dat is voor deze branche nog weinig. Freelancers en mensen van een 'echt' bedrijf zoals Flashlight, Focus, Powershop, Wink en Frontline krijgen het dubbele.)
Eerlijkgezegd vond ik de aankleding nog wel middelmatig. Ik heb niet eens zoveel decorstukken zien hangen in de arena. Wat bij andere evenementen wel gebeurt is het afplakken van de stoelen met zwarte doeken, zodat je die lelijke stoeltjes niet ziet. Hier was dat helemaal niet gedaan bijvoorbeeld, terwijl dat kleine moeite is. Ook heb ik niet ZOveel licht gezien.
Oh ja, wat ik ook nog hoorde is dat op Black de F-side flink bezig is geweest. Ze hebben 10 man security het ziekenhuis ingeslagen en ze hebben de 2e ring 'overgenomen'.
Greetz,
SnuggLe