|
|
|
|
 |
nwopper
Mullets! More Mullets!

Registered: Sep 2004
|
|
|
Wat een onzin! Hoe kan een muziekgenre nou een scene verpesten??
Kijk, dat je het niet leuk vind, dat is een ding, dan ga je lekker niet BeuQen op Qlimax en DefQon en alle andere Qdingen, maar verpesten.... Ik ben zelf ook niet vies van hardstyle, maar als ik wil beuQen...zet wat HQ-lui neer in een tentje en je krijgt me er niet meer weg 
Vind dat sommige leden van het hardcoreliefhebbende volk het nog veel meer verpesten dan de hardstylers. Voorbeeld: twee jaar geleden viel Sensation White samen met een groot hardcorefeest. Utrecht CS is natuurlijk knooppunt dus daar komen de Sensation White-gangers en hardcore-lovers bijelkaar. Kom je daar die hal in, staat daar een groepje van 30 man (bretels, lonsdale, kisten, je kent ze wel: wazi's) en dan krijg je weer dom commentaar naar je kop geslingerd als: 'Wuuhh traaaaance, traaaance is voor homo's', 'Stelletje flikkers, lekker op je flikkerfeestje elkaar in de kont geragd' etc. etc. Wat mij betreft mogen zulke lui echt ergens in een ravijn gedumpt worden ofzo. Respecteer elkaar gewoon, en elkaars muzieksmaak en er is nix aan de hand...
Nov-17-2004 23:27
|
|
|
 |
 |
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001
|
|
|
Nov-18-2004 13:47
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
waar mijn antwoord? ah, ik zie het al.. nouja, al?! ik ben er dus weer ingetuind jullie zijn echt wel bezig he? 
ben wel benieuwd welke reply ik van mezelf cool vond dan 
ben in ieder geval wel blij met mijn nieuwe sig. en jullie zeggen er niet eens wat van Speciaal voor snuggle... |
Ik heb hem voor jou ook speciaal weer verandert, en meer in petto!
Ik was er niet, sorry, daarom kon ik niet reageren!
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
nee, sinds mijn TA-vriendjes me niet meer supporten is ie ontroostbaar.... hij blijft thuis mokken. Elke keer vraag ik m wel mee, maar dan draait ie zich om, met zijn armpjes over elkaar en begint ie te stampvoeten. Dus dan laat ik 'm maar, voordat ie begint te krijsen... je wil echt niet weten hoe een koekiemonster krijst als ie zijn zin niet krijgt.. gelukkig is ie meestal wel te stoppen met een koekie... |
Koekimonster mist mij gewoon heel erg, omdat ik zo goed kon zoenen:
(Lang geleden, maar ik heb ze nog )

Na mij heeftie nooit meer zo'n goede French Kiss gehad. Zeg maar dat ik hem op kom zoeken.
Ik kom ook helemaal niet voor jou naar zo'n feestje Iris, maar voor Koekiemonster! Reden dat ik lang niet meer geweest ben is omdat hij mijn telefoontjes niet meer beantwoorde. Heeft koekie een nieuw monster?
Nov-18-2004 19:36
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 01:10.
Forum Rules: