Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > HardKoncept Soiree after TEchno Parade 25/09/10
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by matviscafcb
édémusclés IMO

A part qu'il faisait pas partie des Musclés, ça aurait pu être une vanne potable

Old Post Sep-15-2010 06:56 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

Bon bah sans moi pour finir

On a un match ce jour là, et on a appris hier que les mecs d'en dface ont refusé de le reporter....

Merci encore Bibi, une prochaine fois peut-être!!!

Old Post Sep-16-2010 07:34  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

sans nous non plus, la date et le lieu ne m'enchantent guère et je ne peux plus me permettre de jeter mes dimanches, patron inside

Old Post Sep-17-2010 08:02  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

Pour ma part, en raison d'un anniversaire en famille, je ne sais pas encore si je pourrais être là, ni même le cas échéant, à quelle heure...

Old Post Sep-17-2010 09:33  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gomez92
Mer il ET FOU

Registered: Mar 2006

J'ai récup ma prévente et apparemment il reste encore des places de libre pour la soirée donc ptit up

Liste

Defcon
Gogo + 2

Old Post Sep-20-2010 18:54  France
Click Here to See the Profile for gomez92 Click here to Send gomez92 a Private Message Visit gomez92's homepage! Add gomez92 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

ah tiens j'vais prendre les notres peut être ça peut servir

edit: voilà c'est fait, c'est des crevards sur Trip&Teuf, même pas de ticket, tu te pointes avec ta CI et c'est tout, ça sent l'enculade, jvais me ramener avec la facture on sait jamais

Last edited by birante on Sep-21-2010 at 09:21

Old Post Sep-21-2010 08:47  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Places prises hier aussi de notre côté

Liste

Defcon
Gogo + 2
Kym
Alex Kross
Audrey Kross
Dine
Bibi

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Sep-21-2010 09:20  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gomez92
Mer il ET FOU

Registered: Mar 2006

quote:
Originally posted by birante
ah tiens j'vais prendre les notres peut être ça peut servir

edit: voilà c'est fait, c'est des crevards sur Trip&Teuf, même pas de ticket, tu te pointes avec ta CI et c'est tout, ça sent l'enculade, jvais me ramener avec la facture on sait jamais

J'ai acheté mon billet à la Fnac donc tranquille !
ça s'annonce bien !!

Old Post Sep-21-2010 09:37  France
Click Here to See the Profile for gomez92 Click here to Send gomez92 a Private Message Visit gomez92's homepage! Add gomez92 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

site de la fnac = 55 pour deux places tandis que 52 sur T&T, donc même si c'est que 3€, pour le principe je leur pisse à la raie à ces enculés de la fiac

Old Post Sep-21-2010 09:42  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Migoa
Lama Invasion

Registered: Jun 2007

bibi

C'est à quelle heure votre soirée ? Vous faites une before ?

Old Post Sep-21-2010 09:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Migoa Click here to Send Migoa a Private Message Add Migoa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007

Tout les grands artistes sont a fleur de peau

T'aurai eu un ticket au moins la fnac

Mine de rien ca va etre un sacré beau bordel au controle ils attendent combien de monde ?

Old Post Sep-21-2010 09:45  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by birante
site de la fnac = 55 pour deux places tandis que 52 sur T&T, donc même si c'est que 3€, pour le principe je leur pisse à la raie à ces enculés de la fiac

ce sont de sacrées fioques...

Old Post Sep-21-2010 09:45  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > HardKoncept Soiree after TEchno Parade 25/09/10
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackThis one should be easy [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMojado - "Senorita" (Mr Sam Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:54.

Forum Rules: