Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Qlimax - Sept 21st 2002
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by eieregooie

Ja, geweldig is dat! Twee jaar geleden, na Innercity, was een vriend van mij zo bijdehand om op het station in Leiden om een uurtje of 10 in de prullenbak op het perron te gaan staan pissen... Je had die mensen moeten zien! Hahahaha!

En dit jaar, op Parkpop, ging hij zelfs staan pissen midden tussen de menigte voor Kane (erg druk dus)... Je kon mij echt opvegen... ik had het niet meer! Al die mensen hahahahaha!!! Hij had ook de gozer voor hem nog geraakt, maar 't vriendinnetje van het slachtoffer vond 't zo grappig dattie nie boos kon worden... En mensen die langs kwamen, gewoon netjes over z'n straal stappen en allemaal lachen... SUPER! Ik heb ut lef er nie voor...

vrienden van mij pissen zelfs in het cafe. dan staan ze ff tegen de muur aan te leunen en als je dan goed kijkt staan ze gewoon te pissen. het zelfde met schuimpartys. dan staan ze gewoon midden in het schuim iedereen onder te pissen en neimand die het ziet. ik doe niet mee met zulke praktijken aangezien ik netjus ben opgevoederd

Old Post Sep-24-2002 15:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Odyne

ik heb t nog steeds op mn schoenen zitten (heb ze dan ook nog niet schoongemaakt ) maar t was heel erg ranzig.. moest gewoon praktisch je broekspijpen ophijsen om je broek een beetje te redden...

ik heb toen na Qlimax Heerenveen een week lang op school rond geparadeert met mijn uitermate ranzige AirMax.... iedereen kijken
whehe dat was wel geinig

mijn broek boeit me niet zo, ff in de wasmachine en hij is weer schoon.

alleen dat pis-gebeuren vind ik wel bijzonder ranzig... maarja daar doe je ook nix aan

Old Post Sep-24-2002 19:06  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by basvh

vrienden van mij pissen zelfs in het cafe. dan staan ze ff tegen de muur aan te leunen en als je dan goed kijkt staan ze gewoon te pissen. het zelfde met schuimpartys. dan staan ze gewoon midden in het schuim iedereen onder te pissen en neimand die het ziet. ik doe niet mee met zulke praktijken aangezien ik netjus ben opgevoederd

Ja idd... dat gaat misschien weer een beetje TE ver... Maja... Als zij ut leuk vinden en het niet mijn cafe is kan het me vrij weinig schelen moet ik zeggen...

Old Post Sep-25-2002 01:42 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001

Wat vinden jullie er trouwens van dat Qlimax de volgende keer weer in het Thialf stadion wordt gehouden??
Ik denk dat dit heel veel mensen ervan gaat weerhouden om te komen.

Old Post Sep-25-2002 08:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Flipper01
Wat vinden jullie er trouwens van dat Qlimax de volgende keer weer in het Thialf stadion wordt gehouden??
Ik denk dat dit heel veel mensen ervan gaat weerhouden om te komen.

Das echt KUT gewoon!

Met TE vorig jaar was brak geluid.
Heb gezeik gehoord over vorig jaar Qlimax in Thialf en ook afgelopen TE schijnt bagger geluid geweest te zijn...

En dan presteert Q-dance het dus om weer een Qlimax in Thialf te houden, waarom word er niet naar de partypeople geluisterd......

Old Post Sep-25-2002 08:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr. Kuipers Click here to Send Dr. Kuipers a Private Message Add Dr. Kuipers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

blaaaaaaaaaaat zeur toch nie zo man

waar wou je het anders in noord nederland gaan houden dan (denk ook aan bereikbaarheid, grootte en beschikbaarheid)

Hard = goed

Old Post Sep-25-2002 12:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@ddicted
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
blaaaaaaaaaaat zeur toch nie zo man

waar wou je het anders in noord nederland gaan houden dan (denk ook aan bereikbaarheid, grootte en beschikbaarheid)

Wat is er mis met Zuid-Nederland ?

Old Post Sep-25-2002 20:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for @ddicted Click here to Send @ddicted a Private Message Add @ddicted to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by @ddicted
Wat is er mis met Zuid-Nederland ?

Inderdaad!! MECC Maastricht bijvoorbeeld is een perfecte locatie!!!

Met vriendelijke groet.

Old Post Sep-25-2002 20:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Ja, ik snap niet dat ID&T/Q-Dance nog feesten willen houden in t Thialf terwijl daar al zoveel klachten over zijn geweest..
In het zuiden des lands zijn naar mijn weten nog nooit feesten georiganiseerd door hun, en het MECC is idd een toplocatie!!
Ik denk dat ze toch beter naar de partygangers moeten luisteren en t Thialf boycotten!
Van t Gelredome hebben we trouwens ook nix meer gehoord

Old Post Sep-25-2002 20:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict

quote:
Van t Gelredome hebben we trouwens ook nix meer gehoord

Helaas niet nee!! Maar wat niet is kan nog komen (zullen we maar zeggen)......

Met vriendelijke groet.

Old Post Sep-25-2002 21:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

Ik hoorde op PF ook al stemmen opgaan voor het Travium Nijmegen.. vraag me af wat dat voor vage hal is Schijnt net zoiets te zijn als Silverdome..

Old Post Sep-25-2002 22:38  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SpeakerfreaK
Senior tranceaddict

quote:
In het zuiden des lands zijn naar mijn weten nog nooit feesten georiganiseerd door hun, en het MECC is idd een toplocatie!!

volgens mij was in eindhoven ooit Trance Energy (2000) en een Massive geloof ik. Trouwens we hebben hier in Den Haag ook nooit iets gaafs...ooit was er Trance Energy, Concept (ja dat is nogsteeds in de statenhal) en nu laatst dat feest op het malieveld, waarover iedereen alweer zit te mekkeren dat t niet meer gehouden moet worden (iedereen: bewoners en gemeente)...

Old Post Sep-26-2002 10:27  Czech Republic
Click Here to See the Profile for SpeakerfreaK Click here to Send SpeakerfreaK a Private Message Add SpeakerfreaK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Qlimax - Sept 21st 2002
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback--- 2005 Tune Needs IDing ---- [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAnna Nalick - "Breathe" (Blake Jarrell Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:53.

Forum Rules: