|
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ja, geweldig is dat! Twee jaar geleden, na Innercity, was een vriend van mij zo bijdehand om op het station in Leiden om een uurtje of 10 in de prullenbak op het perron te gaan staan pissen... Je had die mensen moeten zien! Hahahaha!
En dit jaar, op Parkpop, ging hij zelfs staan pissen midden tussen de menigte voor Kane (erg druk dus)... Je kon mij echt opvegen... ik had het niet meer! Al die mensen hahahahaha!!! Hij had ook de gozer voor hem nog geraakt, maar 't vriendinnetje van het slachtoffer vond 't zo grappig dattie nie boos kon worden... En mensen die langs kwamen, gewoon netjes over z'n straal stappen en allemaal lachen... SUPER! Ik heb ut lef er nie voor... |
vrienden van mij pissen zelfs in het cafe. dan staan ze ff tegen de muur aan te leunen en als je dan goed kijkt staan ze gewoon te pissen. het zelfde met schuimpartys. dan staan ze gewoon midden in het schuim iedereen onder te pissen en neimand die het ziet. ik doe niet mee met zulke praktijken aangezien ik netjus ben opgevoederd