quote:Originally posted by mindshooter Avataren som den där bilden heter ändrar du i din profile signaturen likaså! Tycker oxå att X-dream borde släpa sig upp hit och festa loss med resten av gänget okej tack för hjälpen
så man ska gå på det här då?...hmmmmm.... förresten mind, såg dig i kärrtorp imorse, soft va
quote:Originally posted by Endre så man ska gå på det här då?...hmmmmm.... förresten mind, såg dig i kärrtorp imorse, soft va klart man ska! Verkar som att det kommer lite TAs nu iaf Vardå? Vare typ från tunnelbanan till plugget eller? Kanske tvärtom?
quote:Originally posted by mindshooter klart man ska! Verkar som att det kommer lite TAs nu iaf Vardå? Vare typ från tunnelbanan till plugget eller? Kanske tvärtom? det var typ vid halv 9 imorse, typ typ typ på väg till plugget. visste inte lixom typ typ att du typ gick i kärrtorp,
quote:Originally posted by mega_pudas nej jocke e min polare..ja heter oskar men e polare me jocke och adam aja du får hälsa dom .. puss
___________________ KESO!
quote:Originally posted by Powell aja du får hälsa dom .. puss jocke hälsar: e det tom tomaten? jocke ska me på festen på lördag så hänka dit så kan du ju träffa honom
quote:Originally posted by mindshooter Tycker oxå att X-dream borde släpa sig upp hit och festa loss med resten av gänget Jaså det tycker du....Hmm får se vad man kan göra åt det..... Förtillfället är ju mycket pank....Är ju sjukskriven så det blir inga pengar från jobbet...Nu är det försäkringskassan som cashar till mig.... Men dyker det upp något i min smak så är det ju inte omöjligt att man åker upp...
quote:Originally posted by x-dream Är ju sjukskriven så det blir inga pengar från jobbet... inget allvarligt får man hoppas
___________________ man with no sig
quote:Originally posted by reveal inget allvarligt får man hoppas Inte så farligt med mig.....Har ont i nacke å axlarna.... Så nu är det träning som gäller för att träna upp det igen.....
quote:Originally posted by mega_pudas jocke hälsar: e det tom tomaten? jocke ska me på festen på lördag så hänka dit så kan du ju träffa honom nja bor icke i sthlm längre ... aja ha det så kyl
Inställd Fick mail från arrangörerna... Stod inte varför men inställd är den iaf
quote:Originally posted by mindshooter Inställd Fick mail från arrangörerna... Stod inte varför men inställd är den iaf Aja De kom ju inte som nån surprise allafall...de e ju rätt så pissigt väder just nu.. Men de va kul så länge de varade!