Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > NEXUS Utrecht - Oct 5th 2002
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

ohoooooooooooo, eieregooie, akelig kereltje dat je er bent!
kleine meisjes in de Bushbush pesten he? Kun je wel??
Miss P: alles oke daar? Hoor je het wel als ik van hieruit roep??
Over je loverboy: wees maar niet bang! Ik zal je vriendje na zijn set aanlijnen en vastbinden bij de garderobe

Old Post Sep-27-2002 19:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Ik zal je vriendje na zijn set aanlijnen en vastbinden bij de garderobe

En jij noemt mij een akelig kereltje?

Old Post Sep-27-2002 22:10 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

SHIT! door de mand gevallen

Snuggle, als je mee wil helpen, heb ik je nr nodig (mail maar!)
Graag zelfs!!

Old Post Sep-27-2002 22:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001
Re: Nexus, 5 oktober in Utrecht

quote:
Originally posted by SnuggLe
De addiction clan zal wel aanwezig zijn neem ik aan (Alpha, New_Wave & Optimus)... wie nog meer?

Heb nog nie eens gereageerd op deze thread en er wordt al verw8 dat ik ook kom, zozo
Heb ik daarwel tijd voor??

Ja ik heb tijd 5 oktober ik benner ook gaat vast leuk worden!

Grtz Alpha

Old Post Sep-28-2002 01:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

heh Riz!

Maak je de ketting wel goed vast?
Ennu..ik dacht al dat ik gek aan het worden was!! Maar JIJ was het die mijn naam riep!!! Ik zal van nu af aan terugroepen (wat zullen de anderen raar opkijken haha)

Old Post Sep-28-2002 06:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

maak je niet druk over de ketting [url]

Last edited by Eye-Riz on Sep-28-2002 at 19:51

Old Post Sep-28-2002 17:16  Netherlands
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Had gezegd te komen en zou dan met Jappi0 komen, maar die gaat niet en ik gaat niet in me eentje dus waarschijnlijk ben ik er toch niet.

Old Post Sep-28-2002 17:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001
Dunno HULP NODIG!

het lukt me dus niet om dr. kuipers te overtuigen om mee te gaan . kheb al diverse malen geprobeerd, maar meneer heeft nooit geld, behalve als er weer 1 van de vele standaard hardstylefeesten zijn.

so: HELP ME OUT!! Waarom moet iemand nou op nexus komen

toch jammer dat dat 5000 letter report van february down the drain is gegaan, anders wou ie vast wel mee . anders kan ik weer helemaal alleen komen. kan het nog wel gezelli worden, daar niet van, maar toch, met zn tweeen is gezelliger

bij voorbaat dank

Hard = goed

Old Post Sep-28-2002 20:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

stuur 'm maar naar de berichten op ons gastenboek!
en inderdaad, wel echt heel erg zonde van dat report! Of de duvel er mee speelt!

Ik denk dat het weer echt gaat knallen! we zijn gisteren wezen flyeren, en mensen waren echt enthousiast, wilden soms zelfs nog flyers erbij hebben (mijn broek zakte echt bijna af, aangezien dr vaak nogal nukkig gereageerd wordt als je flyert)

Reserveringen lopen goed (vergeten jullie niet te reserveren?)
en wie maakt er nou even een tussenstand van wie wel en niet komt?

Old Post Sep-29-2002 14:15  Netherlands
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

Ik kom denk ik ook ik zal even kaarten reserveren
ik neem misschien een maat van mij mee die leek het ook wel leuk! (is een bekende van snuggle)

he kolkie pm me maar als je niemand heb dan kunnen we weer eens wat regelen misschien wil T.H.C. ook wel mee!?

Uh eye-riz mag er een digicam mee naar binnen ? ik laat karian al namens PF bellen want ik ben veeeeel te lui om zelf te bellen maar dan weet ik al ongeveer het antwoord

Ga eens dood!

Old Post Sep-30-2002 16:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by franzelare
Ik kom denk ik ook ik zal even kaarten reserveren
ik neem misschien een maat van mij mee die leek het ook wel leuk! (is een bekende van snuggle)

he kolkie pm me maar als je niemand heb dan kunnen we weer eens wat regelen misschien wil T.H.C. ook wel mee!?

excellent

kheb 1 maat die de vorige keer (in february) ook mee is geweest en nou misschien ook wel meewil. maar hij is bezig met zichzelf een girlie te regelen, dus zeeeeer onzeker

kbel/pm je nog

Hard = goed

Old Post Sep-30-2002 18:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

die maat van mij gaat niet mee hij moet werken tot zeker 22.00 en dat word te laat want dan missen we antiphus

maar we regelen wel wat! ik ga deze week heeeeel hard leren want ik heb maandag om 8.30 tentamens dus ik moet het zaterdag wel perfect kennen anders haal ik het zeker niet

Ga eens dood!

Old Post Sep-30-2002 18:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > NEXUS Utrecht - Oct 5th 2002
Post New Thread    Post A Reply

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp With This Techno Song! [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSilverblue - "Do You Know" (Syntone Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:35.

Forum Rules: