Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie rookt er allemaal ?
Wie rookt er allemaal ?
This poll is closed.
Ja 16 21.33%
Nee 48 64.00%
Soms 11 14.67%
Total: 75 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Indeed,net zoals t mijn eigen keuze is om een klotevlek van bv een gekleurd alcoholisch likeurtje op me witte broek heb zitten,of dat een zatlap zn grenzen vergeten is en denkt dat er op mn tieten staat : pak maar

Old Post Sep-16-2002 19:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Jappio
Ik erger me echter dood als ik weer is een brandwond in mn kleren heb van mensen die rondlopen te slingeren met hun peuk. Ook is het een arelaxt gevoel om wakker te worden en te voelen dat heel je keel vol slijm zit terwijl je dat anders niet heb. Maar dat is op zich m eigen keus, want ik kies ervoor om naar de kroeg te gaan..

Haha!

Ik erger me dood wanneer ik op een feessie ff rustig langs de kant een peukie sta te roken en er komt een druktemaker langs die nie uitkijkt waar 'ie loopt en dus tegen mij sigaretje aanbeukt die dan dus breekt en waar ik dan niks meer aan heb. Da's pas zonde van ut geld...

Terecht dattie dan een brandgaatje in z'n kleren heeft Moetie maar een beetje uitkijken...

Old Post Sep-16-2002 19:51 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Dus Jappio als je een meisje leuk vindt en ze is het echt helemaal voor je, lief, aardig, mooi enz enz. Maar ze heeft één gebrek: ze rookt en dan is het gelijk exit voor jouw. Erg vreemd en ik kan het me niet echt voorstellen.

Aangezien 31.2 procent (cijfer over 2000) van de vrouwen in Nederland rookt is de kans bijna 1 op 3 dat je verliefd wordt op een vrouw die rookt (heb jezelf in de hand natuurlijk)

Down-Under was da bomb

Old Post Sep-16-2002 19:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Enm onder de jongeren... mensen van onze leeftijd dus, ligt dat percentage nog wel een stukkie hoger...

Old Post Sep-16-2002 20:01 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Klik hier voor een pdf bestand van het cbs waar de cijfers van riskante gewoontes staan vermeldt over het jaar 2000.

Bij de mannen rookt 36% en bij de vrouwen 29%.

Down-Under was da bomb

Old Post Sep-16-2002 20:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hamburgerboefje
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Spinnin Jack

De mensen die dit vinden zijn meestal diegene die, meer blowen omdat het "stoer" is, de meelopers dus. Zoals jij inderdaad zegt, de trieste mensen
Roken is roken, je steekt een gedroogde plant in de hens en je inhaalleerd.(jah dyslekties, heb dus geen idee hoe je het wel schrijft)
Ik heb hierbij dus ingevuld dat ik soms rook.
Ben ik niet helemaal met je eens. Het gaat toch over roken en niet over wiet gebruiken, dat is gewoon wat anders. Daarom heb ik ingevuld dat ik niet rook...

Old Post Sep-16-2002 20:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for hamburgerboefje Click here to Send hamburgerboefje a Private Message Add hamburgerboefje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by MaGiK54

Aangezien 31.2 procent (cijfer over 2000) van de vrouwen in Nederland rookt is de kans bijna 1 op 3 dat je verliefd wordt op een vrouw die rookt (heb jezelf in de hand natuurlijk)

2/3 rookt dus niet.. [edit] die les was toch nie zo'n suc6 haha [/edit]

quote:
Originally posted by MaGiK54

Dus Jappio als je een meisje leuk vindt en ze is het echt helemaal voor je, lief, aardig, mooi enz enz. Maar ze heeft één gebrek: ze rookt en dan is het gelijk exit voor jouw. Erg vreemd en ik kan het me niet echt voorstellen.

ehmm daar kom ik dan denk ik nie achter, zoals gezegd, ik vind het niet lekker ruiken, ik knap er gewoon op af, net zoals jij waarschijnlijk ook doet bij stinkvoeten / slechte adem of weet ik veel wat.. Mijn ding dus en jij hoeft en kan het je ook niet voorstellen omdat je zelf rookt denk ik dan maar. Het staat hoog op mijn prioriteiten lijstje, net als dat mooie figuur en het leuke gezichtje

Heb gewoon te slechte ervaringen met rokers, en heb geen zin dat als dat meisje dan de ware is om de dingen mee te maken die ik toen heb meegemaakt.. En bovendien zijn er zat wares dus daar maak ik me echt niet druk over

Old Post Sep-16-2002 20:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Jappio
Weet wel dat dit niet echt haalbaar is maar waarom zouden mensen die niet roken de dupe moeten worden van mensen die wel roken.

Dan blijf je toch lekker thuis op de bank, beetje achter geraniums mauwen over dat het allemaal beter zou moeten!

Old Post Sep-18-2002 20:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

quote:
Originally posted by @ddicted

Ja hallo der is wel 1 verschil, het is bewezen dat je van passief roken kanker kunt krijgen.
Ik heb nog nooit iemand gezien die last kreeg van zijn lever omdat hij elk weekend dronken mensen zag lopen !

nee, niet last van de lever misschien. Maar nooit gehoord van auto ongelukken? Nooit gehoord van agressief gedrag?
Denk eens verder dan je neusje lang is....

Old Post Sep-18-2002 21:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

quote:

Ja hallo der is wel 1 verschil, het is bewezen dat je van passief roken kanker kunt krijgen.
Ik heb nog nooit iemand gezien die last kreeg van zijn lever omdat hij elk weekend dronken mensen zag lopen !

nee, niet last van de lever misschien. Maar nooit gehoord van auto ongelukken? Nooit gehoord van agressief gedrag?
Denk eens verder dan je neusje lang is....

Je kunt overigens bijna overal kanker van krijgen, volgens mij zelfs als je het woordje te vaak zegt. Kijk dus maar uit

Old Post Sep-18-2002 21:05  Netherlands
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

quote:

Daar kies ik toch zelf voor hoe lang ik in de zon zit, voor cafe's en discotheken is er geen alternatief.

jawel hoor, eerder naar huis gaan wordt je ook niet zo dronken. is dus beter voor de hele wereld

Old Post Sep-18-2002 21:08  Netherlands
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

quote:
Originally posted by John
zow..best verhitte discussies hiero over roken

maar volgens mij zijn alleen de mensen met astma enzo de mensen die er echt last van hebben..
als ik uit ga dan heb ik nergens last van..alleen als iemand die rook in me gezicht blaast krijg ik wel hoestneigingen hehehe, en je klere meure altijd zo naar de rook de dag erna..das ook wel rot.
en over dat zoene met meisjes die roken.. echt lekker ist niet.. maar der is ook zoiets als kauwgom enzo, en als je der in beetje in opgaat dan merk je der toch nix meer van (in het zoenen..niet in de kauwgom)

conclusie: iedereen meot zelf weten of hij/zij rookt. zolang iedereen maar een beetje rekening houdt met elkaar..

bravo

[QUOTE]Originally posted by Donna

Like zoenen met een gast die heel de avond aan de drank zit lekkah is,of eentje met een gortdroge waffel van de pilluh,en iemand die aan de knoflook heeft gezeten en daar zelf geen erg in heeft....en zo is er altijd wel wat.

Zoenen doe je om t zoenen,niet om te constateren waar iemand met zn waffel aangezeten heeft,anders kun je t beter laten en de playmate van de maand op papier afkwijlen,weet je zeker dat er niks aan te pas gekomen is wat niet "fris" is,behalve de handen van de productie-medewerker die zich net heeft afgerukt boven dezelfde foto dan.....

Bis bis bis!!!

Last edited by Eye-Riz on Sep-18-2002 at 21:18

Old Post Sep-18-2002 21:11  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie rookt er allemaal ?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease help me ID this [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFrancesco Farfa - "The Search" (Time & Space Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:20.

Forum Rules: