Registered: Feb 2001
ja kheb de verleiding toch niet weer kunnen weerstaan.. moet misschien proberen uit de buurt te blijven van die shoppies..
Mark Lowndes - No Other Love / Disillusions / Burnt Skies (weekender chill mix<--- VET!!!!!!!!!!)
Armin van Buuren - Yet another Day (Rising Star Remix.. imo de beste)
Funk D'void - Diabla (Heavenly Mix) heerlijk die lage tonen
Yahel - Sugar One /
Sasha - Xpander !!!!!!! bij vaag achteraf shoppie gevonden en nog in goede staat /me =
Originally posted by ryo
Als je er een reisje naar Eindhoven voor over hebt, moet je dat maar es proberen, nou ja, ik heb em besteld bij Rare, die kregen hem binnen 2 weken binnen. www.rare-records.com, kan je laten bestellen als je wil
Binnenkort sowieso maar es een keer op platenjacht buiten only-djs.. Gewoon es een keer wat platenzaken binnenlopen. Klote dat het allemaal zo'n end weg is..
Originally posted by basd
Binnenkort sowieso maar es een keer op platenjacht buiten only-djs.. Gewoon es een keer wat platenzaken binnenlopen. Klote dat het allemaal zo'n end weg is..
Moet je zeker eens een keertje langs het Kuch*"altijd mooie" Venlo gaan. Ik heb iig niks te klagen bij de lokale platenboer..
Oct-30-2002 22:33
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Originally posted by tijs08
Sasha - Xpander !!!!!!! bij vaag achteraf shoppie gevonden en nog in goede staat /me =
Pfff... al die moeite voor niks... bij Rhythm hebben ze 'm bijna standaard op voorraad... Maarja, dat wist jij ook niet...
Vandaag:
Blue Horizon - The Journey (original / jfk / pulser (!!!) mixes)
Jada - I Don't Want Nobody (original vocal / 29 palms vocal remix(!!!))
D*Note - Shed My Skin (mr sam(!!!) / pete heller mixes)
Yahel - Sugar One(!!!) / You Inside
Grtz!
Oct-31-2002 04:11
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Boriqua Tribez - Hacienda EP
Los Tujlios - Suna Talat EP
Kazu Kimura - Good Fellas EP (CLR 09!!!)
Oct-31-2002 10:47
Acidophilus
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2002
Net toevallig bij In Deep 'n Dance meegenomen in Amsterdam:
William Orbit - Ravel's Pavane pour une Infante Défunte [WEA269T]
!!!LekkerLekkerLekker!!!
Oct-31-2002 17:08
ChooChoo
Junktion
Registered: May 2001
wooehoooee!
net Accadia - Blind Visions (Club Mix) promo besteld
Ik ben blij
greetz
3 Colours vs Junktion present The Syndicate - Deception Point
Oct-31-2002 18:41
basd
progression
Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by hamburgerboefje
Moet je zeker eens een keertje langs het Kuch*"altijd mooie" Venlo gaan. Ik heb iig niks te klagen bij de lokale platenboer..
Originally posted by eieregooie
Pfff... al die moeite voor niks... bij Rhythm hebben ze 'm bijna standaard op voorraad... Maarja, dat wist jij ook niet...
Nee en ik ook niet.. Rhythm Import in Den Haag bedoel je? Nou dan moet ik daar echt maar eens langs want deze moet ik natuurlijk ook gewoon hebben (al past ie niet echt helemaal bij de rest van mijn platen maar goed... zoooo lekker)!
Registered: Feb 2001
quote:
Originally posted by ChooChoo
wooehoooee!
net Accadia - Blind Visions (Club Mix) promo besteld
Ik ben blij
greetz
waar?
Oct-31-2002 21:58
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Originally posted by basd
Nee en ik ook niet.. Rhythm Import in Den Haag bedoel je? Nou dan moet ik daar echt maar eens langs want deze moet ik natuurlijk ook gewoon hebben (al past ie niet echt helemaal bij de rest van mijn platen maar goed... zoooo lekker)!
Als je van zo ver moet komen zou ik maar even bellen van tevoren... stel dattie net op is dan heb je toch een probleem Gewoon vragen of ze er ff 1 voor je vasthouwe als ze um hebben en dan binnen enkele dagen ernaartoe en dan bewaren ze um wel voor je