.
___________________ aaa
Last edited by guetag on Apr-05-2013 at 19:29
quote:Originally posted by guetag הרסתם לי תט'רד תמותו (הולהה עוד פוסט) חחחח יש לך שריטה רצינית... מה יתן לך אם תגיד ל 1000 בדיוק שאתה הולך? הפסקה הזאת לא במקום
___________________ .
quote:Originally posted by Sniper אני חייל ואת המפקדת אני כוכב ואת ירח אני קוץ ואת שושנה אתה יודע מה... אני עוזבת יותר נכון נטושת, הכי נכון זורקת אותך לכלבים!@#% אתה לא חבר שלי יותר Muahahahahaha!!!
quote:Originally posted by Sniper אני קוץ ואת שושנה נשבע לך כקראתי את "אני קוץ ואת ..." הייתי בטוח תרשום "התחת"
quote:Originally posted by eran נשבע לך כקראתי את "אני קוץ ואת ..." הייתי בטוח תרשום "התחת" חסר לו אם הוא היה רושם את זה...
ערן, פה זה לא חיפה
___________________ Never again.
quote:Originally posted by eran נשבע לך כקראתי את "אני קוץ ואת ..." הייתי בטוח תרשום "התחת" חחחחחחחחחחחחחח ראסמי זה היה קורע
quote:Originally posted by DjChook ערן, פה זה לא חיפה יא קוץ בתחת מה הקשר לחיפה
quote:Originally posted by Tarantula אתה יודע מה... אני עוזבת יותר נכון נטושת, הכי נכון זורקת אותך לכלבים!@#% אתה לא חבר שלי יותר Muahahahahaha!!! למה את לא מספרת להם שעכשיו אני חבר שלך?? מתביישת בי?
בחיי אנחנו פורום של ספאמרים (סמיילי מעפן)ס שוב בהצלחה גילי (שלא תגידו שאני ספאמר( ג
quote:Originally posted by Tarantula אתה יודע מה... אני עוזבת יותר נכון נטושת, הכי נכון זורקת אותך לכלבים!@#% אתה לא חבר שלי יותר Muahahahahaha!!!
___________________
quote:Originally posted by Sniper וואי גילי עשה טעות שהביא לך את האתר הזה של הסמיילים!!!!
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA