ik ben ook nieuw, naja browse al een aantal maanden door ta...heb me al beetje voorgesteld in de sticky. Maar goed, ik heet Sander en kom uit Haarlem. Ben 18 jaar en doe Management Economie en Rechten aan Inholland.
___________________
Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis
Aug-21-2003 12:13
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Location: Leiden
quote:
Originally posted by Duke2003
Nou ik ben dus nieuw!!! Kwam er nu pas achter dat er een thread was voor nieuwe mensen...
ik kom uit Amsterdam, ben 16, zit op school (tweetalig VWO, heeeel veeel engels) en ben heel gevaarlijk want ik zit op Kung-Fu (sinds een paar maanden )
that's pretty much it!
wt grappig ik doe ook tweetalig vwo, ken vrij weinig andere mensen die dat ook doen! ik ga nu naar de 6e. welke klas ga jij?
Originally posted by Duke2003
Nou ik ben dus nieuw!!! Kwam er nu pas achter dat er een thread was voor nieuwe mensen...
ik kom uit Amsterdam, ben 16, zit op school (tweetalig VWO, heeeel veeel engels) en ben heel gevaarlijk want ik zit op Kung-Fu (sinds een paar maanden )
that's pretty much it!
Tweetalig VWO? Zit je ook op een internationale school net zoals ik? (ik doe geen 2 talig VWO maar Ib, zit wel met 2 talig VWOers in de klas)
___________________
This medicine is just what you deserve. Swallow choke and die!
Aug-21-2003 15:18
Biohazard
Progressive Trance Addict
Registered: Nov 2001
Location: Huizen, Holland
quote:
Originally posted by kreischer2000
wt grappig ik doe ook tweetalig vwo, ken vrij weinig andere mensen die dat ook doen! ik ga nu naar de 6e. welke klas ga jij?
HUH ? ook al
Ik dacht dat ik RAAR was omdat ik niet normaal Nederlands onderwijs volg
___________________
This medicine is just what you deserve. Swallow choke and die!
Aug-21-2003 15:21
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Location: Leiden
quote:
Originally posted by Biohazard
HUH ? ook al
Ik dacht dat ik RAAR was omdat ik niet normaal Nederlands onderwijs volg
Ik doe ook IB ga nu mijn laatste jaar in(het wordt hier gewoon TTO genoemd maar is eigenlijk gewoon VWO + IB), ben benieuwd of ik het haal.
Originally posted by kreischer2000
Ik doe ook IB ga nu mijn laatste jaar in(het wordt hier gewoon TTO genoemd maar is eigenlijk gewoon VWO + IB), ben benieuwd of ik het haal.
Moet jij dan ook aan CAS en Extended Essay doen?
Mods, sorry voor dit offtopic geslowchat forgive me..
___________________
This medicine is just what you deserve. Swallow choke and die!
Aug-21-2003 19:26
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Location: Leiden
quote:
Originally posted by Biohazard
Moet jij dan ook aan CAS en Extended Essay doen?
Mods, sorry voor dit offtopic geslowchat forgive me..
Examinations 2004:
External:
Comparitive commentary 25%
Essay 25%
+ 2 written tasks(literature & culture)20%
Internal
Individual oral 15%
Interactive oral activity 15%
Dit staat in mijn instructieboekje. Dat ik vorig schooljaar heb gehad. De CC en de essay moet ik buiten mijn school maken, die 2 written tasks maak ik op school en worden opgestuurd. Die mondelingen worden op school opgenomen op tape en opgestuurd. Ik weet niet wat of die organisatie die die dingen afneemt het CAS heet. K dacht eerder IBO ofzoiets.
Originally posted by kreischer2000
Examinations 2004:
External:
Comparitive commentary 25%
Essay 25%
+ 2 written tasks(literature & culture)20%
Internal
Individual oral 15%
Interactive oral activity 15%
Dit staat in mijn instructieboekje. Dat ik vorig schooljaar heb gehad. De CC en de essay moet ik buiten mijn school maken, die 2 written tasks maak ik op school en worden opgestuurd. Die mondelingen worden op school opgenomen op tape en opgestuurd. Ik weet niet wat of die organisatie die die dingen afneemt het CAS heet. K dacht eerder IBO ofzoiets.
CAS zijn buitenschoolse activiteiten, die organisatie heet idd IBO
Waarom zit je niet op een normale Nederlandse school, ik zou werkelijke een moord doen om daar op te zitten
___________________
This medicine is just what you deserve. Swallow choke and die!
Last edited by Biohazard on Aug-21-2003 at 20:11
Aug-21-2003 19:50
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Location: Leiden
quote:
Originally posted by Biohazard
CAS zijn buitenschoolse activiteiten, die organisatie heet idd IBO
Waarom zit je niet op een normale Nederlandse school, ik wou werkelijke een moord doen om daar op te zitten
K zit op een normale nederlandse school, alleen doe ik dan vwo + ib. Ik heb er zelf voor gekozen leek me wel leuk, gewoon vwo boring Maarja nog een jaartje en k vind het spannend worden dat IB gedeelte dan.
Even voorstellen...... Mijn naam is Peter aka Tony Longbone.
Ben een old-school DJ die af en toe nog wat doet op jaren 70/80 feesten. Daarnaast doe ik sinds kort een dance radioprogramma bij onze lokale. Vooral de dance, garage en trance hebben mijn voorkeur.
Als je nog meer wilt weten, geef me maar een brul.
Sep-25-2003 08:48
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Tony Longbone
Hoi allemaal,
Even voorstellen...... Mijn naam is Peter aka Tony Longbone.
Ben een old-school DJ die af en toe nog wat doet op jaren 70/80 feesten. Daarnaast doe ik sinds kort een dance radioprogramma bij onze lokale. Vooral de dance, garage en trance hebben mijn voorkeur.
Als je nog meer wilt weten, geef me maar een brul.
Oldschool, WOEHOEEEEEEEEEEE! Er moet MEER oldschool worden gedraaid! Kan je me een paar tips geven van GOEDE oldschool feesten in de buurt van Den Haag?
Aangenaam en welkom hier! Denk dat er hier meer trance aanwezig is op het moment, en iedereen (weet niet hoe oud je bent) invergelijking met jou wat jonger is, maar oke
___________________
"Life is all about choices & respect"
Sep-25-2003 08:54
Tony Longbone
tranceaddict in training
Registered: Sep 2003
Location: Alphen a/d Rijn
quote:
Originally posted by SnuggLe
Oldschool, WOEHOEEEEEEEEEEE! Er moet MEER oldschool worden gedraaid! Kan je me een paar tips geven van GOEDE oldschool feesten in de buurt van Den Haag?
Hmmmm..... ben een beetje uit die hele scene, dus daar kan ik je zo even niet aan helpen. Sorry!
quote:
Originally posted by SnuggLe
Aangenaam en welkom hier! Denk dat er hier meer trance aanwezig is op het moment, en iedereen (weet niet hoe oud je bent) invergelijking met jou wat jonger is, maar oke
Thanx! Enne... zullen we het maar niet over leeftijden hebben dan?