|
| quote: | Originally posted by yahel222
ואלה בצחוקקקק
מממ עשיתי פארה
ולי הוא פגע בשסתום !!
ושבוע הבא יש לנו ככה
שבוע אמתונים
4 מבחנים
סוגר שבת....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ככה שלא נראה לי
ובשאיבת דם בוקיוטיינר עשו לי באלהים את כל מערכת השמש
הרג אותי מכאבים |
עשית פארה אה ?
אם הייתי החונך שלך בחיים זה לא היה קורה
אצלי כולם מכניסים אחי

ואז מה אם הוא פגע בשסתום !
אני תמיד פותח אותם בכוח !
ככה צריך - ותאמין לי זה עובד ולא כ"כ כואב כמו שזה נשמע
ואחי - זה לא שבוע אמתונים
זה שבוע מטולים
אני לא יודע למה גם אצלנו כל אחד התחיל
להסתבך עם השם של זה ...
מטולים !
מלשון מטלה - יענו בעסה שמירות ...
ואחי מה אתה בוכה על ואקוםטיינר...
סתם שטויות תאמין לי יעבור
יש לך כבר סימנים כחולים בכל הידיים או שעוד לא התחילו ?
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|