men jag kollar mest bara på vad andra skriver, är lite blyg av mig...
=)
Apr-23-2003 15:21
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by Anna_De_Cavoon
Jag finns här =)
men jag kollar mest bara på vad andra skriver, är lite blyg av mig...
=)
hehe, du e Endres tjej va ?
Iaf..prata på, du behöver inte va blyg ! Vi är alla trevliga och fredliga varelser !
Apr-23-2003 19:50
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
quote:
Hmm om vi ska gå in på hur jag pratar hehe...(kul vändning) Jag säger "fan asså de e feeeett me najs" och verkligen INTE "fett me nice jag svär"... då kanske du förstår lite mer...inget ghetto snack här inte.
"Shit pomfritt" och "De e fan fett me inte najs asså"
om jag tappar nånting (detta är det många som börjar tycka är jobbigt) så säger jag alltid "Den lägger jag där så länge" eller om nån annan tappar nåt "Hörru lägg den där så länge". nu har du fan fått en liten kurs i hur jag pratar och jag vet inte ens vad du heter,,,shit pommfritt för mig är du fortfarande fett me mördare
Abooo brä, sen jag tog den sådära du vet och sen han lacka ur som fan duvet oc sen ja ba: fetaste mammaknullaren jag har framför mig bräää..och sen han ba titta ner och sen han sprang till sin mammma jao..
FAN VA JAG HATAR SÅNDÄR SVENSKA
Apr-23-2003 19:52
keddo
u alright mate
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by dj_hysterix
Abooo brä, sen jag tog den sådära du vet och sen han lacka ur som fan duvet oc sen ja ba: fetaste mammaknullaren jag har framför mig bräää..och sen han ba titta ner och sen han sprang till sin mammma jao..
FAN VA JAG HATAR SÅNDÄR SVENSKA
abo chilla bre, yalla ja baxxna typ när ja läste de där vf.
nä ja pallar inte sånt snack heller, speciellt inte när de e små svenska snorungar me dåligt självförtroende som använder det ,
föresten har hört att dom börjat använda ordet "cat" inte en aning va de innebär.. men men ..
Apr-24-2003 18:14
Anna_De_Cavoon
tranceaddict in training
Registered: Sep 2002
quote:
Originally posted by dj_hysterix
hehe, du e Endres tjej va ?
Iaf..prata på, du behöver inte va blyg ! Vi är alla trevliga och fredliga varelser !