Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > I. R. L
Pages (33): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

hm, få se nu..

Glorie
Mindshooter
Vizay
Steve
Endre
Mega-pudas

det är väll min lista det

Old Post May-05-2003 16:11 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

dj_hysterix
Mindshooter
Vizay
Endre

Old Post May-05-2003 16:47 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ExOn
Still around

Registered: Jan 2002
Jag har inte träffat en lonne här!

Jo förresten! Proxi har jag träffat! Den haltande kåta Iranien!

One of the few ones left

Old Post May-08-2003 22:23  Sweden
Click Here to See the Profile for ExOn Click here to Send ExOn a Private Message Add ExOn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

jag borde göra en lista över alla jag alltid missar :P

Old Post May-08-2003 22:48  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Dags att uppdatera då

Mindshooter
Sipowitz
tommie
tobo99
Vizay
Dioxys
cviper
SteveTranz4ever

Hoppas inte jag missade nån

Old Post Jun-01-2003 21:19  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

Registered: Sep 2001

hehe, dags och BÖRJA på min lista

Mindshooter
SteveTranz4ever
....

och alla andra som var där men som jag inte kände igen

Old Post Jun-02-2003 09:14  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

quote:
Originally posted by Smekbar
hmm har träffat reveal (han e polare me min brorsa)

har även stött på Dj Irish.. fast han e troligen inte medveten om det... dels på amnesia och dels så åkte vi samma buss till mayday förra året... han hade en jävligt rolig holländsk polare med sig på bussen... (ganska säker på att de va Irish annars så har han en tvillingbrorsa eller nått)

Haha, träffade du holländaren Jay!? Jorå, han var en licensierad galning den mannen

Han stack till baka till Holland efter sommaren och sedan dess har ingen av oss hört av honom. Tyvärr var han tillräckligt galen för att vi ska börja undra om han ens är i livet...

Jahapp, jag kan nog också få fram en lista:

Reveal
Mindshooter
dbl
Smekbar
Exton
Airbase
Steve (Visst fan träffade jag dig när du var i Malmö?)
ehm.... och där tar mitt minne slut. Jag är tyvärr senil när det gäller namn

http://www.di.fm

Old Post Jun-02-2003 12:49 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

mindshooter
vizay
stävä
sipobitch
aendy
zamson
dj irish
gaby
Dioxys

stod typ vid steve när han snackade med nordlight.. fick reda på det efteråt

hmm.... vilka va det mer jag träffade på midway
e hel säker på att det e mer, men kommer fan inte på vilka det va.. va jobbigt.. någon som känner sig träffad???
vilka va på midway förresten.. kanske förenklar

Old Post Jun-24-2003 21:21  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WoberT
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

dioxys: din galning.. skyller på mig att jag glömde dig o sen skriver du inte med mig.. hehe

sipo har jag träffat nu iaf =)
har för mig att jag träffade irish men kommer fan inte ihåg var (för mycket alkohol?)

träffade nån norrman på valborgskryssen oxå.. =)

alla verkar känna steve o mindshooter iaf.. hehe ni är överallt

Old Post Jun-25-2003 06:47  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by WoberT
alla verkar känna steve o mindshooter iaf.. hehe ni är överallt

hehe... mina poi och steves trancemobil

Du träffade nog Irish på Voyage II när han blivit av med sina skivor right?

dbl jag tror du träffade SWE_Trance oxå... han som hade Tranceaddict t-shirt på dansgolvet. Har för mig att ajg introducerade er för varandra...

Old Post Jun-25-2003 10:28 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WoberT
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by mindshooter
hehe... mina poi och steves trancemobil

Du träffade nog Irish på Voyage II när han blivit av med sina skivor right?

dbl jag tror du träffade SWE_Trance oxå... han som hade Tranceaddict t-shirt på dansgolvet. Har för mig att ajg introducerade er för varandra...

hmm vetifan om det va på Voyage 2.. kommer du inte ihåg vilket tillstånd jag va i då?.. kanske träffade honom innan jag satt o sov vid ett bord.. haha

Old Post Jun-25-2003 14:10  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by WoberT
hmm vetifan om det va på Voyage 2.. kommer du inte ihåg vilket tillstånd jag va i då?.. kanske träffade honom innan jag satt o sov vid ett bord.. haha

hmm men var det inte på voyage 1 som du somna vid bordet? Jag minns iaf att jag träffade Irish i kulturkammaren och det var inte på TC Gathering...minns inte vilken Voyage som va där....men då sov du väl inte?

Old Post Jun-25-2003 16:09 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > I. R. L
Post New Thread    Post A Reply

Pages (33): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSome track a friend needs help IDing [2002] [17]

Click here to listen to the sample!Pause playbackF Massive - Somebody (Ferry Corsten Mix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:35.

Forum Rules: