Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Glasstråden
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
and he scoooores...jag bara väntade på den....

jag också, och eftersom den inte kom, så tog jag ansvaret för att skriva den

Old Post Apr-19-2003 23:36 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by reveal
jag också, och eftersom den inte kom, så tog jag ansvaret för att skriva den

fan reveal, dagens goda gärning! Så bra att vi har dig

Jag tycker att vi borde bojkotta glassen p.ga alla dessa sjukt höga priser! de va bättre förr!

Old Post Apr-20-2003 08:47 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

Nån som smakat de nya coola glassarna som just nu finns på Statoil??? de ska tydligen ha kommit tre nya Magnum.. en ny 88:a som e lila plus två andra glassar... på gb's sida finns ingen information men ja svär att jag såg glassarna på en reklamskylt.

Tom Cloud - Told You So

Old Post May-09-2003 18:56  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

Smakade en av dem nya magnum glassarna "Frosseri" skitgod!
Vit choklad utanpå, sen ett tunt lager mörk choklad och sedan choklad glass
perfekt för dem som gillar choklad (jag)

Old Post May-10-2003 13:38 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Party Hat

quote:
Originally posted by ShyTrance
Smakade en av dem nya magnum glassarna "Frosseri" skitgod!
Vit choklad utanpå, sen ett tunt lager mörk choklad och sedan choklad glass
perfekt för dem som gillar choklad (jag)

hörru du, shytrance.. ja har inte smakat den där men ja tror d blir för mycke choklad för min del tycker om lättja.. idag smakade jag Avund.. den var INTE god.. passa er för den..
i vilket fall som helst e det ju helkäs att de gjort de nya Magnumglassarna (seven deadly sins) är typ 30% mindre i storlek eller nåt, än ordinarie magnumglassar dålig stil av GB

Tom Cloud - Told You So

Old Post May-27-2003 12:19  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

nån som smakat nya 88:an med blåbärssmak? _borde_ vara jävligt god iaf lakrits-88:an är sjukt fin den också... och vanliga 88:an såklart... 88:an är helt enkelt en mkt fin glass lite för liten bara

Old Post May-27-2003 12:47 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Den senaste 88:an kommer bli mitt nästa nyförvärv, så att säga
tycker de e synd bara att glassarna ska kosta 11 kronor.. Om tre år kommer 88:an kosta 14 kr om GB får som dom vill.. Minns ni när man fick en piggelin och en 88:a för 10 kr?

Första gången DAIM-glass dök upp på marknaden kostade de 10 kr. å var bra större än i dag.. de gör dom bara mindre och mindre

Tom Cloud - Told You So

Old Post May-28-2003 07:54  Sweden
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Den där 88:an med blåbärssmak är god, har nog ätit en 3-4 st de senaste veckorna. Vi har nämligen ett årligt glasstest med i den tidning som jag jobbar på. Varje vår får vi nyheterna från gb, sia glass, diplom-is, hemglass och kling-glace.

Old Post May-28-2003 09:40  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Den där 88:an med blåbärssmak är god, har nog ätit en 3-4 st de senaste veckorna. Vi har nämligen ett årligt glasstest med i den tidning som jag jobbar på. Varje vår får vi nyheterna från gb, sia glass, diplom-is, hemglass och kling-glace.

BITCH

jag kan dock offra mig att ta över din plats i glass testerna

Old Post May-28-2003 09:56  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Ghost Smilie

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Vi har nämligen ett årligt glasstest med i den tidning som jag jobbar på.

helleguuuu jobbar du på en tidning??? va heter den?

Tom Cloud - Told You So

Old Post May-28-2003 10:29  Sweden
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

dbl: nja, riktigt så trött på glass é jag inte.. Men kom förbi så ska jag bjuda dig på en pinne..

glorie: En lokal gratistidning som utkommer 1 gång i månaden, "Tidningen Boråsarn" är namnet!

Old Post May-28-2003 12:12  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Party Hat

Oj oj.. så har GB lanserat nya "Fåfänga" en av de sju dödssynderna.. me champagnerippel, vit choklad och silverpärlor helt i min smak

Tom Cloud - Told You So

Old Post Aug-12-2003 19:33  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Glasstråden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksasha 1994 love of life track 14... [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFabrice Lig - "Black Stone" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:33.

Forum Rules: