Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Sagan om de 2 tornen
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MojjMojj
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003
Re: Sagan om möken

quote:
Originally posted by robstar
Har fatiskt sätt 1:an och 2:an.
Kommer säkert se 3:an med.
Så jävla långdragen historia bara.
Efter jag hade sett 1:an dog jag nästan av besvikelse, va fan var de där för slut liksom.

Skulle kanske väntat tills alla 3 fanns ute på dvd.

HAhah! sånt där är fan jobbigt, du ser filmerna som helt olika filmer lr? om man läst boken så visste man ju att det skulle sluta så i 1:an, och hur skulle 1:an ha slutat annars då? att de kommit fram till mordor och slängt ner ringen i lavan? då skulle ju det inte funnits en 2:a lr en 3:a!! slutet är bra och sorgligt, samtidigt gör det en väldigt motiverad att se vidare, till 2:an... Eftersom den slutar som den gör.. MAN VILL veta mer, man vill veta hur det slutar... tror du behöver läsa ngra böcker... typ Robert Jordan. Kramar

Old Post Nov-13-2003 16:12  Sweden
Click Here to See the Profile for MojjMojj Click here to Send MojjMojj a Private Message Add MojjMojj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001
Re: Re: Sagan om möken

quote:
Originally posted by MojjMojj
HAhah! sånt där är fan jobbigt, du ser filmerna som helt olika filmer lr? om man läst boken så visste man ju att det skulle sluta så i 1:an, och hur skulle 1:an ha slutat annars då? att de kommit fram till mordor och slängt ner ringen i lavan? då skulle ju det inte funnits en 2:a lr en 3:a!! slutet är bra och sorgligt, samtidigt gör det en väldigt motiverad att se vidare, till 2:an... Eftersom den slutar som den gör.. MAN VILL veta mer, man vill veta hur det slutar... tror du behöver läsa ngra böcker... typ Robert Jordan. Kramar

Jo, ja förstår ju att den va tvungen att sluta så där.
Men efter som jag inte visste specielt mycket om Sagan om Ringen när jag såg filmen, så måste jag säga att jag blev lite paff när filmen slutade.

Old Post Nov-14-2003 08:34  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cviper
Lurking on TA

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by dbl
i 12 timmar... va lever du nånstans.. nerdarna har ju fan redan legat ute flera veckor typ

Hmm.. Vi började campa för ungefär en vecka sen (utanför Paladium i Gbg), dock gav upp på tisdag, eftersom SF då kom med informationen att biljetterna inte kommer släppas före 1. december. (antagligen t.o.m. senare)

Men de flesta andra grupperna sitter kvar

quote:
Originally posted by dbl
förstår mig inte på dem alltså

Faktiskt ganska kul å ligga där... (Folk brukar inte förstå att man sitter i pass; klart att ingen orkar sitta där flera dagar i rad.)

Old Post Nov-14-2003 13:35  Sweden
Click Here to See the Profile for cviper Click here to Send cviper a Private Message Add cviper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WoberT
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

va en jäkla massa som köade flera dagar innan 2:an här i lkpg men själv så va man guldmedlem på SF o blev tilldelad 2 biljetter som jag hämtade en dag när det va tomt på folk.. slapp kö överhuvudtaget o så när jag kom fram till kassan o lämnade fram biokortet så sa dom "du har ju massor poäng så du kan utnyttja dom till att få 2 gratis biljetter. vill du det?" jaaaaaaaaaaa sa jag.. det va fan svindyrt att gå på den filmen annars.. så satt man där på premiären o hade dom bästa platserna mitten mitten 1minut över tolv o så sätter det igång meeeen sen somnar lilla jag efter en halvtimme o vaknar i slutet .. så va det med den filmen.. haha =D men jag har sett den efteråt iaf så jag vet vad som hände.

Old Post Nov-14-2003 15:12  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Sagan om de 2 tornen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktune in Innercity Game [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDusted - "Always Remember To Respect and Honour Your Mother" (Deep Dish Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:54.

Forum Rules: