Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > חידה ! יש פרס למי שפותר!
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
nesher
Flying Tranceaddict



Registered: Jul 2001
Location: Hadera, Isreal

quote:
Originally posted by NaOren
בואנה יא אהבל אהבל!!!!!!!!!!!!!


בואנה יטמבל טמבל
ינושך נושך
מזה הקללה הזאת?
פחחח, אתה יודע שזה היה בצחוק אחשלי
מה אתה תופס ברצינות


___________________

Old Post Dec-25-2002 19:20  Israel
Click Here to See the Profile for nesher Click here to Send nesher a Private Message Add nesher to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NaOren
shake it H-A-R-D



Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel

בצחוק אחי
:-)


___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים

Old Post Dec-25-2002 19:23 
Click Here to See the Profile for NaOren Click here to Send NaOren a Private Message Add NaOren to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

מצטער אבל אני פשוט חייב להגיב פה עוד פעם

אלעד... אתה אומר שאין קשר בין בגרויות לחוכמה
אז אני מסכים איתך ויכול להיות שסתימות יוציאו לך ציונים גבוהים ביותר
אבל אני אומר לך שהבנאדם לא למד בחיים שלו לשון.... בא 6 ימים לפני הבגרות והתחיל ללמוד והוציא לך 100
אני רוצה לראות אותך או את חן או נייקון או אותי עושים דבר כזה ומצליחים 100
אין כזאת חיה בחיים!! רק מישהו גאון כזה
ושתבין... הוא לומד עכשיו סינית ויפנית מול המחשב... אדם חרשן לא משנה עד כמה הוא חרשן לא יצליח ללמוד לבד שפה שלמה או שתיים
זה קשה מאוד!!!
אותו דבר בנוגע לשפות תכנות... הם למדו את זה לבד
אז תעשה לי פה טובה ותאמין לי שהאיי קיו שלהם שואף ל 150...
של הגדול בדוק שכן לפי מבחנים
של הזה שבגיל שלי לא בדקו לו... וכנראה יש לו טיפה פחות... אבל עדיין הוא גם גאון
תחשוב מה זה ילד בגיל 17 מביא לך משכורת של כמה אלפים כל חודש!!
והוא רק עובד אחרי הלימודים הרי!!
איי קיו ממוצע זה בסביבות ה 100
ומוש בלי שום קשר להתנשאות אני אומר לך שאין לך חבר שיש לו 152
כמו שאין לנייקון 150
תאמין לי שאם היה להם כזאת מנת משכל הם לא היו בבית ספר עכשיו אלא לפחות בקורסים של האוניברסיטה או משהו


___________________
.

Old Post Dec-25-2002 19:52 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

אוקיי כמה דברים לרענון

מוש אתה הדביל פה

יש גאונים יש מחוננים יש חכמים ויש חרשנים

אתם מכלילים את כולם כגאונים, אבל ובדוק עכשיו דיברתי עם מישהו מהמחוננים, שאמר לי ששו לו בדיקה כמו שלי עשו ויצא לו 152, והוא לא ישקר לי

והוא אמר שזה נדיר מאד, אבל זה עדיין לא אומר שהוא באמת יכול לנצל הכל כדי למשל לעבוד או ללמוד באוניברסיטאות או בכלל ראלי, זה כל הקטע בלהיות מחונן, למשל הבחור הזה, עם ה 152, הוא מחונן בשפות

ואני מאמין שהוא יצליח ללמוד איזה שפה שהוא ירצה, כי הוא יעני הכי טוב שיש בתחום הזה

בקשר להבדל בין חוכמה ללימודים, אז באמת אורן, מי שחורש נכון חוכמת חיים אין לו, אבל זה לא משהו שלדעתי חייבים לרכוש בילדות, אולי באמת הם לרוב חסרי נסיון עם בנות וכאלה, אבל זה משהו אחר

קיצר, הויכוח באמת הסתיים
וחוץ מיזה, אף אחד לא התרברב פה על זה שהוא חכם, אני פשוט אמרתי שאני תופס מרועי, וזהו


___________________
Never again.

Old Post Dec-25-2002 20:02 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
elad11
Rivera Addict



Registered: Jan 2001
Location: Israel
Shame / Disagreement

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מצטער אבל אני פשוט חייב להגיב פה עוד פעם

אלעד... אתה אומר שאין קשר בין בגרויות לחוכמה
אז אני מסכים איתך ויכול להיות שסתימות יוציאו לך ציונים גבוהים ביותר
אבל אני אומר לך שהבנאדם לא למד בחיים שלו לשון.... בא 6 ימים לפני הבגרות והתחיל ללמוד והוציא לך 100
אני רוצה לראות אותך או את חן או נייקון או אותי עושים דבר כזה ומצליחים 100
אין כזאת חיה בחיים!! רק מישהו גאון כזה
ושתבין... הוא לומד עכשיו סינית ויפנית מול המחשב... אדם חרשן לא משנה עד כמה הוא חרשן לא יצליח ללמוד לבד שפה שלמה או שתיים
זה קשה מאוד!!!
אותו דבר בנוגע לשפות תכנות... הם למדו את זה לבד
אז תעשה לי פה טובה ותאמין לי שהאיי קיו שלהם שואף ל 150...
של הגדול בדוק שכן לפי מבחנים
של הזה שבגיל שלי לא בדקו לו... וכנראה יש לו טיפה פחות... אבל עדיין הוא גם גאון
תחשוב מה זה ילד בגיל 17 מביא לך משכורת של כמה אלפים כל חודש!!
והוא רק עובד אחרי הלימודים הרי!!
איי קיו ממוצע זה בסביבות ה 100
ומוש בלי שום קשר להתנשאות אני אומר לך שאין לך חבר שיש לו 152
כמו שאין לנייקון 150
תאמין לי שאם היה להם כזאת מנת משכל הם לא היו בבית ספר עכשיו אלא לפחות בקורסים של האוניברסיטה או משהו


כנראה שלא קראת נכון ת'פוסט שלי.......

לא הבעתי דעה בכלל על חבר שלך.....


אבל סתם בשביל הקטע......
??מה לעזאזל יש לו לעשות עם סינית ויפנית

אם היה לי את הכישרון שלו ישר הייתי לומד הולנדית גרמנית ושבדית...


___________________
<<< elad11 >>> Layo & Bushwacka - Love Story (Original Mix) .מומלץ בחום -----------

Old Post Dec-25-2002 20:03  Israel
Click Here to See the Profile for elad11 Click here to Send elad11 a Private Message Add elad11 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict



Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מצטער אבל אני פשוט חייב להגיב פה עוד פעם

אלעד... אתה אומר שאין קשר בין בגרויות לחוכמה
אז אני מסכים איתך ויכול להיות שסתימות יוציאו לך ציונים גבוהים ביותר
אבל אני אומר לך שהבנאדם לא למד בחיים שלו לשון.... בא 6 ימים לפני הבגרות והתחיל ללמוד והוציא לך 100
אני רוצה לראות אותך או את חן או נייקון או אותי עושים דבר כזה ומצליחים 100
אין כזאת חיה בחיים!! רק מישהו גאון כזה
ושתבין... הוא לומד עכשיו סינית ויפנית מול המחשב... אדם חרשן לא משנה עד כמה הוא חרשן לא יצליח ללמוד לבד שפה שלמה או שתיים
זה קשה מאוד!!!
אותו דבר בנוגע לשפות תכנות... הם למדו את זה לבד
אז תעשה לי פה טובה ותאמין לי שהאיי קיו שלהם שואף ל 150...
של הגדול בדוק שכן לפי מבחנים
של הזה שבגיל שלי לא בדקו לו... וכנראה יש לו טיפה פחות... אבל עדיין הוא גם גאון
תחשוב מה זה ילד בגיל 17 מביא לך משכורת של כמה אלפים כל חודש!!
והוא רק עובד אחרי הלימודים הרי!!
איי קיו ממוצע זה בסביבות ה 100
ומוש בלי שום קשר להתנשאות אני אומר לך שאין לך חבר שיש לו 152
כמו שאין לנייקון 150
תאמין לי שאם היה להם כזאת מנת משכל הם לא היו בבית ספר עכשיו אלא לפחות בקורסים של האוניברסיטה או משהו


יצא לי ללמוד לשון- חומר של כל המחצית ב6 שעות עם מורה פרטית וקיבלתי 90 במבחן

Old Post Dec-25-2002 20:05  Israel
Click Here to See the Profile for NyKoN Click here to Send NyKoN a Private Message Add NyKoN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
elad11
Rivera Addict



Registered: Jan 2001
Location: Israel

quote:
Originally posted by NyKoN
יצא לי ללמוד לשון- חומר של כל המחצית ב6 שעות עם מורה פרטית וקיבלתי 90 במבחן


נו מה הקשר אבל??
אתה למדת את זה מחצית ככה שהיה לך מושג
לחבר של.....לא זוכר מי זה היה
זאת היתה הכרות ראשונה

לא שלשון זה קשה.....אבל בלי קשר
לך היה ידע מוקדם...

EDIT:

אה והוא גם הוציא 100
חחחח


___________________
<<< elad11 >>> Layo & Bushwacka - Love Story (Original Mix) .מומלץ בחום -----------

Old Post Dec-25-2002 20:10  Israel
Click Here to See the Profile for elad11 Click here to Send elad11 a Private Message Add elad11 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by NyKoN
יצא לי ללמוד לשון- חומר של כל המחצית ב6 שעות עם מורה פרטית וקיבלתי 90 במבחן


דבר ראשון המחצית שלך עוד לא נגמרה
דבר שני זה לא שלא היית בכיתה בכלל!!
דבר שלישי 90 זה לא 100
דבר רביעי זה אפילו לא חצי מהחומר שהוא למד לזה

אחי אתה לא ברמה שלו כי אפילו החבר'ה שראיתי בתלפיות... שכל אחד שם אמור להיות תותח רציני לא כאלה
הוא עכשיו בצבא עושה פיתוח אמצעי לחימה... אולי מורן יודע משהו על זה... לא יודע
אבל זה משהו אחי שחייבים אחושילינג שכל


___________________
.

Old Post Dec-25-2002 20:12 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
elad11
Rivera Addict



Registered: Jan 2001
Location: Israel

סאומוק לא עברתי תלפיות


טוב לא למדתי פיסיקה.....
לא שזה היה עוזר לי בכל מקרה

מבחנים קשייייייייים


___________________
<<< elad11 >>> Layo & Bushwacka - Love Story (Original Mix) .מומלץ בחום -----------

Old Post Dec-25-2002 20:15  Israel
Click Here to See the Profile for elad11 Click here to Send elad11 a Private Message Add elad11 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by elad11
סאומוק לא עברתי תלפיות


טוב לא למדתי פיסיקה.....
לא שזה היה עוזר לי בכל מקרה

מבחנים קשייייייייים


זה בסדר אחי סביר להניח שגם אני לא...
אבל אלה שלא מרחיבים פיזיקה ועושים שם טוטו... מתחשבים בהם מאוד


___________________
.

Old Post Dec-25-2002 20:22 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

אהה..... תגובות על מה שרשמתי... במיוחד ממך רועי


___________________
Never again.

Old Post Dec-25-2002 20:23 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
elad11
Rivera Addict



Registered: Jan 2001
Location: Israel

אההההה
טוב מה זה משנה תפליות מאחוריי
רק שכבר יורידו לי פרופיל ובטוח יהיה לי ג'וב בנזונה בצבא...


___________________
<<< elad11 >>> Layo & Bushwacka - Love Story (Original Mix) .מומלץ בחום -----------

Old Post Dec-25-2002 20:24  Israel
Click Here to See the Profile for elad11 Click here to Send elad11 a Private Message Add elad11 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > חידה ! יש פרס למי שפותר!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:02.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!