|
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
het is wel verstandig ja. Want ook al zijn jullie vroeg, dadelijk is het vantevoren uitverkocht, en dan staan jullie daar..
Ik wil jullie niet dwingen, of haasten, want wellicht zal het allemaal wel meevallen, maar weet wel dat het vorig feest in feite ook vantevoren was uitverkocht, en dat was een feest met 700 man. Het Burgerweeshuis is een stuk kleiner, dus kaarten zijn ook eerder op.
denk aan de mogelijkheid van de bus, en dat we dat uiterlijk 1 feb moeten weten! (voor degenen die op de emailing staan: die krijgen de mail morgen!!!) |
ow ja, de bus weet niet of ik daar gebruik van moet maken Ff vragen En ff kijken hoeveel er gereserveerd moet worden, dan doen we gelijk een stuk of 5/6/7 ofzo
|