Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > fest: Voyage i Linköping
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

klart som korvspad att dem vet!

Old Post Jan-15-2003 17:43 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Glorie

Mind, Dio å Vizay.. vet era parents att ni inte ska sova hemma då?
hehe

Juste Aldrig varit ¨något problem dock

Fresa lirar skitbra!!!

Old Post Jan-15-2003 21:31 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Vizay
jag måste seriöst få sitta i framsätet....kommer inte klara resan annars....mina ben e för långa för att klara en baksätestur
Tänkte jag fortsätter här....

Jo jag tror med tanke på din längd så är nog det bäst... lille pluttarna får sitta i bak men det är upp till dig å fajtas om platserna Det blir bra ska du se

Old Post Jan-17-2003 20:55  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Tänkte jag fortsätter här....

Jo jag tror med tanke på din längd så är nog det bäst... lille pluttarna får sitta i bak men det är upp till dig å fajtas om platserna Det blir bra ska du se

haha....får ta med golfklubba å fickkniv för säkerhets skull dårå

batteries not included.

- dave

Old Post Jan-17-2003 21:03  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

ARgh! min framsätesplats! Men det beror väl på hur långt fram man skjuter framsätet ?

Old Post Jan-18-2003 18:50 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Vad är det med små grabbar å framsäten egentligen försten till dörren får den...

Old Post Jan-18-2003 19:01  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vad är det med små grabbar å framsäten egentligen försten till dörren får den...

du kan ju fethaja att jag e snabb som en vässla å smart som en elefant så de blir jag som tar den platsen helt enkelt

batteries not included.

- dave

Old Post Jan-19-2003 01:30  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

Så ingen av er ska på Dave Seaman eller Seb Fontaine?

Old Post Jan-19-2003 01:48  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

verkar inte så gaby

batteries not included.

- dave

Old Post Jan-19-2003 13:34  Sweden
Rikard
Supreme tranceaddict

hehe, vi små grabbar kommer inte in :/
och steve har fan lovat oss att köra ner

Old Post Jan-19-2003 13:50 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by Gaby
Så ingen av er ska på Dave Seaman eller Seb Fontaine?

Skulle hemskt gärna se Dave Seaman men som sagt, kommer inte ens in :\

Old Post Jan-19-2003 16:41 
Rikard
Supreme tranceaddict

jag ser iaf fram emot voyage som en galning kommer bli askul, funderar på att ta och filma lite på resan upp och ner?

roadtrip to lkpg, the movie..

Old Post Jan-19-2003 22:34 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > fest: Voyage i Linköping
Post New Thread    Post A Reply

Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID appreciated :) [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJo Sandas - "Lost Happiness" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:08.

Forum Rules: