Inte vara så petiga nu gott folk.... då blir ingen nöjd.... Endres tryck är ju bäst
___________________ www.Steveheden.se
quote:Originally posted by RebeL9 när skickar du trycket till tryckeriet? så snart som möjligt
Endre, en riktigt skön kis alltså roliga bilder
___________________ Tom Cloud - Told You So
ok verkar som att namnet på armen är det som gäller då ska jag ordna det.
quote:Originally posted by Dj_Activated här har ni några motiv som jag gjort.. (tycker SE.TA låter bättre ser ganska trevliga ut, men enligt mig inte för att printa på tröja... möjligtviss den med skivspelar armen på
___________________ Daniel
dj activated.. wohooo.. första bilden e lätt bäst till en t-shirt tycker ja va alla e skickliga.. snart får ja gå och gömma mig.. hohoh
quote:Originally posted by Glorie dj activated.. wohooo.. första bilden e lätt bäst till en t-shirt tycker ja va alla e skickliga.. snart får ja gå och gömma mig.. hohoh tack edit: fixade 2 nya
Last edited by P4z! on Jan-13-2003 at 02:57
Bara jag som inte vill se ut som en reklampelare? Tycker inte att man ska ha tranceaddict.com, det räcker med tranceaddict. bara jag som tycker så...?
___________________ THIS SPACE IS FOR RENT Soundcloud! Music by me
quote:Originally posted by Dj_Activated här har ni några bilder som jag har gjort.. (tycker SE.TA låter bättre Fasen va du och alla andra e duktiga... Denna skulle passa som en "TA Swe Compilation CD" om slag Tycker nog man ska ha med .com också för det är ju ändå siten vi representerar... eller vill folk bara representera musiken trance ? Typ
Vill bara visa att jag är en tranceaddict... inte någon reklampelare typ
Är det bara jag som inte vill ha en webside address printad på sin tshirt SWE.TA spelart mindre roll men inget www tack :P