|
I know...
I know something you dont...
But you will be happy when you get to know what I know...
Editerat:
Jag hoppas verkligen att jag ser er på Stacy ikväll!
Varmt välkomna till 3-timmar Dave Seaman (could be trancy...)
BTW: Klä dig vårdat, dvs helt och rent. Skippa gärna telebyxorna och glowsticksen och lämna dem hemma. Däremot funkar schyssta sneakers och jeans utan probs.
jayk - in a mood for teasing!
___________________
They asked the Devil why he was so ugly and he answered: "That is because it is the enemy who holds the pen"
Last edited by jake on Jan-31-2003 at 14:35
|