|
Japp, då har man kommit på benen igen då. Gårdagen var riktigt fet ! Jag gillar münchenbryggeriet mer och mer för varje gång jag är där. Jäkligt bra ide, att JOOF & Marco-V lirade på långsidan av lokalen istället för längst ner på kortsidan . Grymt ljud och ljus, defintivt världsklass. Allt var ovanligt påkostad och mkt snyggare gjort en det brukar vara där, verkligen genomtänkt. Jag kom dit vid 00:30, så att jag skulle hinna njuta av JOOF`s set ( en solklar favorit ) Han lirade jäkligt bra och varierat som vanligt. Han inledde med beaty never fades och fortsatte lira ett par proghouse låtar, för att senare öka tempot. Jag gillade att han som vanligt blandade gammalt o nytt. Träffade på Viktor aka Whiterussan som vanligt. Några andra ansikten bla Gaby. Jag är Joel och Andreas kompis, om du är osäker på vem jag är ? Inne på dansgolvet mötte jag Steve och Nordlight med fru. Trevligt att träffas, även om jag inte hörde ett smack av vad du försökte säga Steve . Det var ett jävla drag på alla som var där. Röjde loss ordenligt med Steve och Nordlight som befann sig nära mig. Blev sjukt svettig, men det var det värt. Marco V, klev på vid 03:00 och lirade alltså efter JOOF, vilket var felaktig info från mailet jag fått. Han började stenhårt på direkten och öste på med skön tech-trance. Jag hann inte se hela hans set, eftersom jag var där med en tjej som sa att hon ville gå när kl var 04:20....så vad gör man... Det var iaf en otroligt bra kväll, faktiskt den fetaste fest jag varit på i Sverige. Grymt bra stämning, samt att JOOF var det bästa jag hört. Ser fram mot nästa fest som kommer annordnas. Nu lämnar jag över pennan..
|