Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Nya Poi videon...Eld trance och eld
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by MojjMojj
min farsa och brorsa tittar hela tiden på den, lyckades faktiskt få hela goa släkten att titta på den under julen

Min släkt har också fått titta på den. Alla tyckte det var råballt

Old Post Jan-03-2004 19:18  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow pleasure
Senior tranceaddict

Registered: Oct 2003
Sur !!

Jag vill oxå se detta Poi men det verkar inte som länkarna funkar för nerladdning eller så är filerna bort plockade. Kanske ngn kan vara vänlig att skicka dom via MSN eller ge mig en riktig länk !
God fortsättning !!

Mail me

Old Post Jan-04-2004 11:11  Sweden
Click Here to See the Profile for mellow pleasure Click here to Send mellow pleasure a Private Message Visit mellow pleasure's homepage! Add mellow pleasure to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Re: Sur !!

quote:
Originally posted by mellow pleasure
Jag vill oxå se detta Poi men det verkar inte som länkarna funkar för nerladdning eller så är filerna bort plockade. Kanske ngn kan vara vänlig att skicka dom via MSN eller ge mig en riktig länk !
God fortsättning !!

Bara att gå in på min hemsida

http://www.tricster.com finns under media sektionen.

Apropå den nya videon, den är faktiskt under planering. Anledningen till att den dröjt är att jag fixat lite specialmusik denna gången.
Har kontaktat en artist som heter Guardians Of Earth, han har gjort en låt som var med på PvDs album Politics of dancing b.la men är inte signad. Han håller i skrivande stund på att göra om en av sina låtar (som jag älskar) för att den ska passa till nästa eldfilm Så det är det jag väntar på, sen ska jag skriva att litet manus och slutligen gå ut o filma allt material. Ska bli lite bättre den här gången

Kul att ni alla diggade filmen!

Old Post Jan-04-2004 12:27 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Swamper
Webmonstah

Registered: Jan 2000

This video reminds me I have yet to visit Sweden

"In a world of illusion you only see what you feel"

Old Post Aug-13-2012 14:13  Canada
Click Here to See the Profile for Swamper Click here to Send Swamper a Private Message Visit Swamper's homepage! Add Swamper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Nya Poi videon...Eld trance och eld
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId#2 [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSpektrum - "Kinda New" (Tiefschwarz Dub) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:10.

Forum Rules: