Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
IDD!
Bij dit soort evenementen moet je pas achteraf gaan zeiken over t geluid. Gewoon eerst t feest meemaken.
Je krijgt nu t DD-effect. Mensen die eigenlijk wel willen maar toch niet gaan en dan achteraf t feest van de eeuw missen
Doe het jezelf geen tweede keer aan en GA GEWOON!!!
Na dutch dimension morgen maar ff kaartjes halen Woei!! lijkt mij dat als je DD hebt meegemaakt, je dit feest echt niet mag missen
Feb-01-2003 17:27
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Arnhem
quote:
Originally posted by Flipper01
Weet iemand of er ook een minimumleeftijd aan verbonden is, want m'n broertje van 15 had ook wel intresse :s
ID&T feestje, dus zal wel gewoon minimaal 18 jaartjes zijn...
Feb-01-2003 17:48
Nook
electronic fantastic
Registered: May 2001
Location: Rotterdam
goodie, me kaartje is gekocht, worden eigenlijk de tribunes ook gebruikt of word alleen het veld gebruikt?
___________________
Feb-01-2003 18:45
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Dj Lex
/me twijfelt als een gek, zit er toch wel aan te denken om te gaan, aangezien het idd iets is, wat niet vaak gedaan is en gedaan zal worden. Denk dat ik er even een weekendje over ga slapen en met wat mensen over ga babbelen
Gewoon gaan man! Ik ga ook, met BasD. Mijn ma woont op 20 km afstand, dus dat is wel te doen de dag erna. Tis ook een soort 'thuiswedstrijd'. En idd, ik heb ook zoiets wat Petrus zegt, ik wil niet nog een keer zoiets als DD missen. Ik hoor daar zoveel mensen over dat dat super was. Hopen dat dit ook zo wordt...
___________________
"Life is all about choices & respect"
Feb-01-2003 19:15
Original
Brothers....& Sisters
Registered: Jan 2003
Location: The Netherlands
Hier ben ik zeker bij, ik vond dutchdimension eigenlijk het beste feest qua muziek & sfeer in 2002.
Nu maar hopen dat dit feest m'n verwachtingen overtreft.
Klein vraagje: Weet iemand of het goed bereikbaar is met het openbaar vervoer (vanuit amsterdam)
Feb-01-2003 19:54
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Arnhem
quote:
Originally posted by Original
Klein vraagje: Weet iemand of het goed bereikbaar is met het openbaar vervoer (vanuit amsterdam)
Ik vraag mij af waar al dat volk dan gaat zijn, in de tribunes of op het veld Ik vermoed op het veld, maar 25.000 mensen die staan te springen en te dansen Ik denk dat ze een nieuw veld gaan mogen aanleggen zenne
___________________
Beware of the red X:
Mhuhahahahahaha !!!!
Feb-02-2003 11:35
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Arnhem
quote:
Originally posted by Mister_Michel
Ik vraag mij af waar al dat volk dan gaat zijn, in de tribunes of op het veld Ik vermoed op het veld, maar 25.000 mensen die staan te springen en te dansen Ik denk dat ze een nieuw veld gaan mogen aanleggen zenne
Het voetbalveld ligt dan buiten het stadion! Dus er zal geen grasspriet gekrenkt worden hoor!
Tja, dat krijg je met zo'n schitterend luxe stadion!!
Feb-02-2003 11:41
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by Nook
goodie, me kaartje is gekocht, worden eigenlijk de tribunes ook gebruikt of word alleen het veld gebruikt?
Waarschijnlijk wordt ook een deel van de tribunes gebruikt, dit gebeurde ook met Sensation.
___________________
Down-Under was da bomb
Feb-02-2003 14:39
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Arnhem
quote:
Originally posted by MaGiK54
Waarschijnlijk wordt ook een deel van de tribunes gebruikt, dit gebeurde ook met Sensation.
Ik verwacht dat de stage voor de Noord-tribune komt te staan en dat de bezoekers dus op het veld en op de Zuid-tribune kunnen komen (en heel misschien nog een deel van de Oost-tribune).....
Feb-02-2003 14:54
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by Mister_Michel
Ik vraag mij af waar al dat volk dan gaat zijn, in de tribunes of op het veld Ik vermoed op het veld, maar 25.000 mensen die staan te springen en te dansen Ik denk dat ze een nieuw veld gaan mogen aanleggen zenne
Ik vind dit best wel een domme opmerking. Worden er in Belgie nooit concerten gegeven in voetbalstadiums ?? Ze dekken het gras normaal gesproken af met plaatwerk, dus dan wordt het gras niet zo beschadigd. En wat Marcello al zei in de Geldrodome schuiven ze de grasmat uit het stadium.
___________________
Down-Under was da bomb
Feb-02-2003 15:01
Teal'k
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2000
Location: Eindhoven
Jaa, ik heb ook geen zin meer te wachten!! Ik ga morgen ff een kaartje halen! boeie aan de rest.. hoe ik er kom en met wie, dat zie ik allemaal nog wel!! ik ben zeker van de party.. Om te gaan speculeren of het net zo goed/beter/slechter wordt als DD heb ik niet echt zin in.. Maar tiesto kennende zal het wel een leuke party worden..