|
Nah hehe wat ik dan niet begrijp is:
Waarom ze maar altijd dezelfde namen willen zien.
Armin, ferry, marco v en gielen stonden ook op qontact...
Ach ja ik zou het ook zo doen als ik id&t was de mensen komen toch wel. (nee dat is niet waar ik zou het nooit zo doen maar ik kan ze wel begrijpen)
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
|