Originally posted by magrec
Mja ik had hem deze week al gebeld en toen zei ie al dat ie niet kon. Wilde hem alleen nog vragen of ie echt niet vrij kon vragen maar dat zal dan wel niet gaan. Als proximuts wil dan mag ze mijn 2e vrijkaartje hebben .
En ja ff bij jouw langs eten is wel goed misschien neem ik wel een set van sander kleinenberg in zwolle mee
Ja ja ja ja ja ja doen doen doen doen!
Ik kan alleen pas vanaf 22:00 uur naar binnen bij 4 Elements, dat ws een voorwaarde ofzo bij de camertoestemming. :S
Maar we bellen/mailen nog wel dan...
May-17-2003 11:23
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by magrec
Mja ik had hem deze week al gebeld en toen zei ie al dat ie niet kon. Wilde hem alleen nog vragen of ie echt niet vrij kon vragen maar dat zal dan wel niet gaan. Als proximuts wil dan mag ze mijn 2e vrijkaartje hebben .
En ja ff bij jouw langs eten is wel goed misschien neem ik wel een set van sander kleinenberg in zwolle mee
Ja ja ja ja ja ja doen doen doen doen!
Ik kan alleen pas vanaf 22:00 uur naar binnen bij 4 Elements, dat ws een voorwaarde ofzo bij de camertoestemming. :S
Maar we bellen/mailen nog wel dan...
May-17-2003 11:23
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
is goed.
22:00 dat valt toch we mee?
chicane,digweed en sister blis staan prime time geprogrammeerd.
May-17-2003 11:50
Antiphus
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2001
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by basvh
Heb je er toevallig 2 te koop voor een schappelijke prijs?
pm me woensdag of donderdag ff.. Als ik ze dan nog over heb dan is het geen probleem. We moeten nog ff inventariseren wie nou meegaat en wie niet ikzelf heb 4 kaartjes, net als nog 2 vrienden van me.. Maar goed, ik moet nog ff kijken of er nog wat binnenkomt en dan hoor je het wel
May-18-2003 01:18
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
ik zou er toch ook wel graag bij willen zijn als ik dit zo lees! Dus Jasper en de rest van de Lucky winners....