|
| quote: | Originally posted by Biohazard
Ik heb hem daarnet gehaald, echt een top CD 
Als ik mixtechnische hoogstandjes wil horen koop ik wel een GU, hier gaat het om de 'Tiesto magie' |
Kijk,zo maggik m horen!
Al jullie mp3 geile knulletjes hebben die tracks ofcuz al te vaak gehoord,maar zo kan er weinig nieuws meer te maken zijn voor dj's eh?
Misschien s wat minder van die troep op je schijf neerladen en je weer s een beetje laten verassen ofzow?!
Dat leeft veel leuker dan stoer op een forum lopen doen wie de meeste mp3's heeft en natuurlijk VOORAL wie de snelste is *WOEHAH!*
En nee,k ben niet jaloers,heb zelf onbeperkt xs bij 2 topsites,maar komt zelden voor dat ik een enkele mp3 download.
Ik hoor de tracks wel in livemixen voorbij komen,en of ik r nu imme slaapkamertje imme remy ZOvaak op sta te stampen dat ik r zo genoeg van heb dat ik r op een feest van in slaap val,OF ik denk op een feest WOWZ! dis een vette nieuwe en ga compleet uit mn dak,nouw niet echt een moeilijke keuze.
Majah die mp3 he.....,tis misschien wel de enigste kans op een btje leetheid in life huh,kun je at least zeggen dat je ooit DE man op inet was