Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto'd nieuwe cd heet Nyana
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by Biohazard
Ik heb hem daarnet gehaald, echt een top CD

Als ik mixtechnische hoogstandjes wil horen koop ik wel een GU, hier gaat het om de 'Tiesto magie'

Kijk,zo maggik m horen!

Al jullie mp3 geile knulletjes hebben die tracks ofcuz al te vaak gehoord,maar zo kan er weinig nieuws meer te maken zijn voor dj's eh?
Misschien s wat minder van die troep op je schijf neerladen en je weer s een beetje laten verassen ofzow?!

Dat leeft veel leuker dan stoer op een forum lopen doen wie de meeste mp3's heeft en natuurlijk VOORAL wie de snelste is *WOEHAH!*
En nee,k ben niet jaloers,heb zelf onbeperkt xs bij 2 topsites,maar komt zelden voor dat ik een enkele mp3 download.
Ik hoor de tracks wel in livemixen voorbij komen,en of ik r nu imme slaapkamertje imme remy ZOvaak op sta te stampen dat ik r zo genoeg van heb dat ik r op een feest van in slaap val,OF ik denk op een feest WOWZ! dis een vette nieuwe en ga compleet uit mn dak,nouw niet echt een moeilijke keuze.

Majah die mp3 he.....,tis misschien wel de enigste kans op een btje leetheid in life huh,kun je at least zeggen dat je ooit DE man op inet was

Old Post May-04-2003 01:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Creamfields23
Bunga Bunga alliance

Registered: Sep 2001
Dunno

quote:
Originally posted by Donna
Kijk,zo maggik m horen!

Al jullie mp3 geile knulletjes hebben die tracks ofcuz al te vaak gehoord,maar zo kan er weinig nieuws meer te maken zijn voor dj's eh?
Misschien s wat minder van die troep op je schijf neerladen en je weer s een beetje laten verassen ofzow?!

Ik zal je zeggen hier ben ik het deels mee eens heb er zelf pas overna zitten denken, maar nu komt het: J ekent dat gevoel wel hoor je een vet nummer en weet je niet wat het is. Ik word dan helemaal gek dan moet ik hem hebben !! Geloof het of niet als eenmaal een plaat in me lijst van favorieten staat en hij word gedraaid ga ik elke keer nog vet uit me dak.

En wat eigenlijk mijn echte mening is: Is het feit dat ik denk dat ONZE Tijs gewoon een contract heeft lopen dat hij gewoon een cd op een bepaalde tijd uit moet brengen. Maar die gozer moet zoveel reizen zodat alles snel snel moet gebeuren. En ik vind dat hij hier niks aan kan doen.(Als je de kans hebt doet iedereen graag zijn zakken vullen, kun je wel zeggen bullshit maar ik ben er van overtuigd dat het zo is)

En krijg ik de kans om hem live te zien-----> Me is always there

Cheers,

Creamfields

Old Post May-04-2003 03:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Creamfields23 Click here to Send Creamfields23 a Private Message Add Creamfields23 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Sure,allemaal helemaal true,maar toen de eerste magiks uitkwamen waren ppl langgggg zo vermp3-ed als wat ze nu zijn.

Een Dj heeft m zelf nog eens niet gezien of hij draaid al op volle kracht door de mp3goot,want "scene" kun je t niet meer noemen,wat nou scene?:P Word maar geklaagt dat de muziek zo commercieel wordt,maar wie veroorzaakt dat?
De commerciele "scene",niet de underground...
Dus iedereen die met de trackmoord meedoet is schuldig aan de commercie in de oh zo geliefde muziek.

Ennnn dus worden dit soort cd's als normaal beschouwd wat een tijd terug nog een dikke hype geweest was...
Ennnn daardoor liggen ze nu voor maar 17 euro in de shop.

lala?

*hihi*

Old Post May-04-2003 03:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
het klopt wel wat donna zegt
iedereen zit altijd zo te zeuren dat het niet meer is zoals het "vroeger" was, in 1998/1999. dat heeft 100% te maken met jezelf. toentertijd wist niemand nog wat mp3s waren. ze kenden dus niks, en als ze dus een nieuw nummer hoorden, werden ze compleet gek omdat het iets was wat ze nog niet gehoord hadden. maar nu zijn de mensen veel te verwend met al die promo's die direct worden verspreid op internet. ze kennen het al vordat de grote massa het ook maar eens gehoord heeft. dan krijg je dat onverzadigde gevoel, dat ie steeds meer wil omdat ie anders verveeld raakt. dus de tip is, download niks meer voor een maandje of 2. luister alleen nog naar livesets, of zelfs nog beter, ga uit. hoor je een vette nummer, wordt dan helemaal leip, ga iedereen bellen om erachter te komen wat voor track het is, en koop dan de cd waar dat nummer opstaat. zo wordt de levensduur van een nummer ook met meerdere jaren verlengd.

Old Post May-04-2003 09:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Is psies wat ik doe,goed voorbeeld is proceed, stond helemaal gek te worden tijdens een set van armin geloof ik ergens,toen iemand me zei dat t proceed was,naja had die naam al talloze malen over inet zien gaan maar de track nooit gechecked ofzo,dus voor hen wassie al oud maar voor mij een meganieuwtje,lekker hoor

En de cd van Tiesto(deel 2 dan,1 hebbik nog niet,nog maar ff halen)
vink ook heerlijk verfrissend klinken,weet nu ook wat ze met motordinges bedoelen,en idd,lekker plaatje jonges

Old Post May-04-2003 10:53  Netherlands
Supreme Theory
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2001

quote:
En wat eigenlijk mijn echte mening is: Is het feit dat ik denk dat ONZE Tijs gewoon een contract heeft lopen dat hij gewoon een cd op een bepaalde tijd uit moet brengen.

Hij heeft zijn eigen label.....dan zal ie toch niet op contractbasis werken.....deze is toch gewoon via het Black-hole label?!?!?!

Old Post May-04-2003 18:50 
Click Here to See the Profile for Supreme Theory Click here to Send Supreme Theory a Private Message Add Supreme Theory to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Creamfields23
Bunga Bunga alliance

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Supreme Theory
Hij heeft zijn eigen label.....dan zal ie toch niet op contractbasis werken.....deze is toch gewoon via het Black-hole label?!?!?!

Ik heb geen flauw idee, joh!!! Het zou best kunnen kloppen wat je zegt. Wat dat betreft ben ik maar een leek.

Old Post May-04-2003 19:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Creamfields23 Click here to Send Creamfields23 a Private Message Add Creamfields23 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Biohazard
Progressive Trance Addict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Supreme Theory

Hij is niet 'The Big Boss' bij Black-Hole hoor, hij heeft vast wel iemand boven hem staan die de deadlines voor CDs/Platen zet

Old Post May-05-2003 15:51 
Click Here to See the Profile for Biohazard Click here to Send Biohazard a Private Message Add Biohazard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Hij is niet 'The Big Boss' bij Black-Hole hoor, hij heeft vast wel iemand boven hem staan die de deadlines voor CDs/Platen zet

Hij is eigenaar van de zaak samen met een maat van hem.
Der staat niemand boven hem.

Old Post May-05-2003 16:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

quote:

niet dus, tijs is samen arny bink hoofd van blackhole

Old Post May-05-2003 16:17 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

lol,tijs heeft wel degelijk een contract voor het uitbrengen van cd's.
tis alleen geen contract op papier,tis een emotioneel contract met zijn fans.
elk jaar kwam er namelijk een magik en een isos uit.
Nyana is als vervanging voor beide.

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post May-05-2003 16:20 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by DjRV

tis alleen geen contract op papier,tis een emotioneel contract met zijn fans.

Wat heb je dat mooi gezegd, moet er bijna van huilen

Down-Under was da bomb

Old Post May-05-2003 16:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto'd nieuwe cd heet Nyana
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID this track for a for 2 FREE PONY RIDES for you and a friend..HURRRYYYYYY!!!!!! [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHemstock & Jennings feat. John '00' Fleming - "Arizona" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:11.

Forum Rules: